Компанія
Про «Молочний альянс»
Підприємства
Бренди
Відомості про підприємства
Тендери
Продукція
Експорт
Прес-центр
Блог
Контакти
ru
uk
en
ru
uk
en
Компанія
Про «Молочний альянс»
Підприємства
Бренди
Відомості про підприємства
Тендери
Продукція
Експорт
Прес-центр
Блог
Контакти
Група компаній «Молочний Альянс»
Прес-центр
Прес-центр
04
грудня
2011
Баштанка знову дихатиме чистим повітрям
На Баштанському сирзаводі запрацювала нова унікальна система очищення стоків, що дозволяє завершити процес виробництва сиру, отримавши технічну воду без запаху і шкідливих домішок, біогаз і кек — тверді органічні добрива. Вартість реалізації проекту склала близько 2,5 мільйонів доларів.
09
листопада
2011
Пирятинський сирзавод — лідер продажів
АТ «Пирятинський сирзавод» посів друге місце в номінації «Лідер продажів» рейтингу національних виробників продуктів харчування, складений Агентством Промислових Новин в рамках виставки World Food Ukraine 2011.
04
листопада
2011
Сир «Російський класичний з волоським горіхом» — новинка ТМ «Златокрай» з чудовим ніжним смаком і шматочками волоського горіха
Торгова марка «Златокрай» представляє надзвичайно смачне поєднання ніжного класичного «російського» сиру з пряним ароматом волоського горіха, втілене в сирі «Російський класичний з волоським горіхом».
04
листопада
2011
Прованські трави — новий аромат «Російського» сиру від ТМ «Златокрай»
Торгова марка «Златокрай» продовжила успішні експерименти зі смаком сиру і представила на українському ринку сир «Російський класичний з прованськими травами».
04
листопада
2011
Новинка від ТМ «Славія» — сир «Король гурман» зі смаком і ароматом топленого молока
Знайомий і улюблений багатьма смак топленого молока втілився в сирі «Король Гурман» від торгової марки «Славія». Цей сир жирністю 50% має яскраво виражений, злегка солодкуватий смак, з ароматом топленого молока без сторонніх присмаків і запахів.
27
вересня
2011
«Молочний Альянс» щоквартально виділяє 100 000 грн. на благодійність
Холдинг «Молочний Альянс», що поєднує потужні підприємства з переробки молока, а також популярні молочні та сирні бренди, щоквартально виділяє на благодійні проекти по 100 000 грн. Ці кошти розподіляються між всіма виробничими підприємствами холдингу, після чого заводи перераховують їх на медичні, соціальні, спортивні та інші проекти своєї області.
12
серпня
2011
«Молочний Альянс» проти СНІДу
Піклуючись про здоров’я нації, АТ «Молочний Альянс» не лише виробляє високоякісні молочні продукти без рослинних жирів, консервантів та барвників, але й долучається до соціальних проектів, що стосуються здоров’я. Так, холдинг виступив партнером Молодіжного благодійного балу, присвяченого проблемі боротьби та профілактики ВІЛ/СНІДу в Україні.
01
серпня
2011
Молочний Альянс в «Трипільському колі»
АТ «Молочний Альянс» став спонсором одного з найцікавіших в Україні молодіжних фестивалів, що пройшов у Київській області з 30 червня по 3 липня 2011 року. 15 гектарів поля біля міста Ржищів на чотири дні перетворилось на територію культури, мистецтва та нового досвіду.
29
червня
2011
Нагороди за смак
У цьогорічному Галузевому дегустаційному конкурсі якості молочних продуктів 2011, який було організовано в Києві Національною Асоціацією молочників України «Укрмолпром» і Центральною галузевою дегустаційною комісією, перемогу здобули п’ять виробничих підприємств АТ «Молочний Альянс».
15
червня
2011
Зіркові улюбленці від ТМ «Яготинське»
Нові продукти з печі ТМ «Яготинське», що виготовляються за традиційним народним рецептом шляхом настоювання у печі, прийшлися до смаку не лише пересічним, але й зірковим українцям. Так, народний артист України Богдан Бенюк із задоволенням починає свій день із простокваші «Яготинської» з печі, а завершує його ряжанкою «Яготинською» з печі.
03
травня
2011
«Любительський» та «Бринза» — нові сири родини «Яготинська»
ТМ «Яготинське» пропонує споживачам нові види розсільних сирів, виготовлені з натурального коров’ячого молока за найновітнішими технологіями. Любителям солоненького прийдеться до смаку традиційна «Бринза», а шанувальники м’якого збалансованого смаку оцінять сир «Любительський».
25
квітня
2011
Простокваша — сила наша
Сім’я кисломолочних продуктів ТМ «Яготинське» поповнилась новим унікальним продуктом, який не має аналогів на українському ринку, — простоквашею з печі, що випускається у полімерних стаканах з висічкою з фольги. Маса готового продукту — 300 г, жирність — 2,5%.
<
>
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30