м. Київ, вул. Лєскова, 9
Відомості про підприємство

Група компаній «Молочний альянс» об’єднує потужні підприємства з виробництва та реалізації основних видів молочної продукції, лідер молочної галузі України.

Історія АТ «Молочний альянс» розпочалася у 2000 році з придбання низки виробничих підприємств, які в 2006 році було офіційно об’єднано в холдингову компанію з установчим капіталом близько 24 млн. грн. та балансом, що на 99,9% складається з довгострокових фінансових інвестицій.

Сьогодні АТ «Молочний альянс» – компанія з централізованою структурою управління фінансами, закупівлями, маркетингом, виробництвом, логістикою та продажами.

До складу Групи входять підприємства з виробництва сирів, цільномолочної та кисломолочної продукції, підприємства зі збору та обробки молока та молочної продукції, а також компанії, які здійснюють реалізацію продукції в Україні та за кордоном.

Продукція випускається під брендами «Пирятин», «Славія», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Златокрай» та «Молочний альянс». Продуктовий портфель компанії збалансований таким чином, щоб забезпечити потреби широкого кола споживачів в різних товарних категоріях молочного ринку і ринку сирів.

Сталий розвиток

Компанія знаходиться в безперервному пошуку нових прогресивних рішень і нових продуктів. Впроваджуються інноваційні технології, постійно удосконалюються принципи управління бізнесом, зокрема всі найбільші заводи сертифіковані за міжнародними стандартами управління та контролю якості ISO 9000 та HACCP, що дозволяє підприємствам Групи компаній «Молочний альянс» відповідати сучасним вимогам ринку.

Виробничі показники за 2017 рік
400 131 тон
Обсяг заготівлі молока
27 090 тон
Виробництво сиру
7 769 тон
Виробництво масла вершкового
100 180 тон
Виробництво ЦМП
5 239 535 000 грн.
Загальний товарообіг
485 148 282 грн.
Капітальні інвестиції з 2012 року

Бренди, що змінюють ринок

Слід відзначити низку брендів, які завоювали особливу любов і довіру споживачів і мають високі економічні показники в своїй товарній категорії. Так, ТМ «Яготинське» 3 рік поспіль є лідером ринку в категорії «Молоко» і «Кольорове молоко».



Слід відзначити і той факт, що продукція брендів «Яготинське» і «Яготинське для дітей» з року в рік утримує позиції лідера в різних рейтингах і споживчих опитуваннях.



«Молочний альянс» продовжує розвиватися і докладає максимум зусиль, щоб радувати своїх споживачів. Так, у 2015-2017 роках під ТМ «Яготинське» було випущено низку унікальних продуктів: «Айран», «Турецький йогурт», «Закваска PRO», «Какао на молоці», «Геролакт»; під ТМ «Яготинське для дітей» — питний кисломолочний напій «Біолакт»; проведено ребрендинг ТМ «Пирятин», створено новий дитячий бренд «Хопси».

Філософія компанії

Успішний розвиток компанії протягом усіх років обумовлено чітким дотриманням пріоритетів, визначених на початку діяльності компанії з прицілом на майбутнє:




  • турботою про здоров’я своїх споживачів, а значить, і про здоров’я всієї нації;

  • натуральністю продукції та її високою якістю;

  • постійним оновленням технологічних процесів та обладнання.



Група компаній «Молочний альянс» з оптимізмом і впевненістю дивиться в майбутнє. Досвідчена та згуртована команда менеджерів-однодумців докладає всіх зусиль, щоб компанія залишалася лідером молочної галузі України і постачальником улюбленої молочної продукції в кожну українську родину.

Турбота про довкілля

Пріоритетними для Групи компаній «Молочний альянс» є питання екології та охорони навколишнього середовища. Активна громадянська позиція компанії полягає в небайдужому та дбайливому ставленні до природних ресурсів. Протягом останніх кількох років було зроблено багатомільйонні вкладення в будівництво власних нових очисних споруд на Баштанському сирзаводі та Золотоніському маслоробному комбінаті, реконструкцію існуючих споруд для Пирятинського сирзаводу, а також впровадження нанофільтраційних установок, які виключають потрапляння сироватки в заводські стоки.

Соціальна відповідальність

Компанія активно спонсорує соціальні, оздоровчі, гуманітарні та творчі проекти, допомагає дитячим будинкам і спортивним клубам, виділяючи на це щорічно близько 1 000 000 грн. У 2015-2016 рр. «Молочний альянс» в рамках опіки над 5 дитячими будинками та реабілітаційними центрами в Київській і Житомирській областях щомісяця надавав їх вихованцям продукцію ТМ «Яготинське для дітей».



У 2017 році ТМ «Яготинське для дітей» разом з мережею магазинів «Фора» стартувала з довгостроковим благодійним проектом «Серце б'ється завдяки ...». Гроші, зібрані в рамках даного проекту, спрямовуються на операції діткам з вродженим пороком серця.



Крім того, щоквартально кожне підприємство холдингу «Молочний альянс» надає разові перерахування на різноманітні благодійні та спонсорські проекти, допомагає воїнам АТО, а також їх сім'ям.