Компанія
Про «Молочний альянс»
Підприємства
Бренди
Інформація для акціонерів та стейкхолдерів
Тендери
Продукція
Експорт
Прес-центр
Блог
Контакти
ru
uk
en
ru
uk
en
Компанія
Про «Молочний альянс»
Підприємства
Бренди
Інформація для акціонерів та стейкхолдерів
Тендери
Продукція
Експорт
Прес-центр
Блог
Контакти
Група компаній «Молочний Альянс»
Прес-центр
Прес-центр
16
січня
2015
Споживачі віддають перевагу Яготинському молоку
Національна асоціація молочників України «Укрмолпром» оприлюднила результати опитування на сайті на тему: «Молоку якої торгової марки Ви надаєте перевагу?», яке проводилось з 19 березня по 31 грудня 2014 року. За результатами опитування переможцем стало молоко ТМ «Яготинське» — 23,4% респондентів відзначили цей продукт як такий, якому вони надають перевагу.
15
січня
2015
ТМ «Яготинське» представляє новинку — легке Какао зі вмістом жиру 1%
Для любителів усього легкого, а також тих, хто перебуває на дієті, Яготинський маслозавод випустив новинку — легке «Какао на молоці» зі вмістом жиру 1%. Новий продукт зі зниженим вмістом жиру є аналогом традиційного «Какао на молоці» від ТМ «Яготинське», який лише за кілька місяців свого існування підкорив серця українців та завоював їхню прихильність.
18
грудня
2014
«Яготинське для дітей» святкує другий день народження
17 грудня 2014 року в Національному культурно-мистецькому центрі «Мистецький Арсенал» в рамках казкового ярмарку «Різдвяний Арсенал» ТМ «Яготинське для дітей» відзначила свій другий день народження і подарувала своїм шанувальникам — маленьким українцям — унікальну розвиваючу книгу «Перша подорож».
16
грудня
2014
Закваска «Яготинська» з полуницею та зі злаками відтепер у великій економічній упаковці
На численні прохання споживачів, найулюбленіші види Закваски ТМ «Яготинська» з наповнювачами «полуниця» і «висівки та злаки» відтепер випускаються у великій сімейній упаковці масою 900 г.
15
грудня
2014
Молочний Альянс взяв під опіку 300 переселенців зі східних регіонів України
Група компаній «Молочний Альянс» продовжує підтримувати переселенців зі східних регіонів України, які тимчасово розмістилися в санаторії «Тетерів», що в місті Коростишів Житомирської області. Уже втретє компанія передала солідну порцію якісних молочних продуктів для повноцінного харчування людей, що потрапили в скрутне становище. Санаторій прихистив понад 300 біженців різних вікових груп.
12
грудня
2014
«Молочний Альянс» підтримує ініціативну молодь, яка хоче кращого майбутнього для своєї країни
Група компаній «Молочний Альянс» завжди із задоволенням відгукується на звернення щодо підтримки цікавих творчих і навчальних проектів для дітей та молоді. Так і цього разу «Молочний Альянс» годував смачними та корисними молочними продуктами учасників VІ Регіональної конференції старшокласників «Модель ООН: Сканді — 2014», яка вже традиційно щороку проходить в Скандинавській гімназії м. Києва.
08
грудня
2014
Більше якісного вершкового масла від ТМ «Яготинське»
Керуючись побажаннями споживачів, ТМ «Яготинське» розпочала випуск натурального якісного і корисного масла жирністю 73% та 82,5% у новій великій економічній упаковці масою 500г. Новий продукт упаковано у пергаментний папір, що прекрасно зберігає всі корисні властивості натурального масла, має прекрасний зовнішній вигляд, дуже зручний у використанні та екологічно чистий.
05
грудня
2014
ТМ «Яготинське для дітей» завоювала першість на ринку
Менше ніж за 2 роки свого існування, торгова марка «Яготинське для дітей» завоювала першість у сегменті «спеціалізоване молочне харчування для дітей від 0 до 3 років» з часткою ринку 26,1%, обігнавши всіх інших конкурентів. Сумарне виробництво продукції під ТМ «Яготинське для дітей» за період січень-вересень 2014 зросла більш, ніж на 80% порівняно з аналогічним періодом 2013 року.
01
грудня
2014
Вершкове масло ТМ «Яготинське» — найкраще на ринку на думку споживачів
ТМ «Яготинське» стала переможцем у категорії «Вершкове масло» національного незалежного рейтингу кращих торгових марок продуктів харчування «РеЛуТоМа: споживчий вибір 2014», який визначає відповідність пропозиції від торгових марок побажанням споживачів.
26
листопада
2014
ТМ «Яготинське» представляє новинку — «Великий кефір» в економічній сімейній упаковці ємністю 1,5 л
Спеціально для любителів кисломолочних продуктів та людей, що ведуть здоровий спосіб життя, ТМ «Яготинське» випустила зручну новинку — «Великий кефір» жирністю 1% та 2,5% у новій економічній картонній упаковці ємністю 1,5 літра зі зручною кришкою багаторазового використання.
24
листопада
2014
«Молочний Альянс» завоював п’ять золотих нагород на Всеукраїнському конкурсі «100 кращих товарів України»
Група компаній «Молочний Альянс» традиційно бере участь у конкурсі «100 кращих товарів України», щорічно підтверджуючи статус лідера галузі та високу якість своєї продукції. Цьогоріч на престижному Всеукраїнському конкурсі було представлено п’ять асортиментних позицій чотирьох торгових марок Групи і всі вони завоювали найвищі нагороди конкурсу.
10
листопада
2014
«Творча майстерня» відкривається на сайті «Яготинське для дітей»
ТМ «Яготинське для дітей» оголошує про початок нового фотоконкурсу під назвою «Творча майстерня».
<
>
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32