Компанія
Про «Молочний альянс»
Підприємства
Бренди
Інформація для акціонерів та стейкхолдерів
Тендери
Продукція
Експорт
Прес-центр
Блог
Контакти
ru
uk
en
ru
uk
en
Компанія
Про «Молочний альянс»
Підприємства
Бренди
Інформація для акціонерів та стейкхолдерів
Тендери
Продукція
Експорт
Прес-центр
Блог
Контакти
Група компаній «Молочний Альянс»
Прес-центр
Прес-центр
10
червня
2014
Високу якість кефіру «Яготинський» підтвердила незалежна споживча експертиза
Незалежне тестування кефірів 9 українських виробників провела споживча організація «Центр експертиз «Тест». Продукт перевіряли за хімічними, мікробіологічними та органолептичними показниками, а також оцінили його упаковку та маркування. Кефір ТМ «Яготинське» з честю пройшов випробування. У його складі експерти не виявили ні рослинних жирів, ні кишкової палички, а ось корисних мікроорганізмів у ньому виявилося навіть більше норми.
27
травня
2014
Молочна смакота і перша полуниця — запрошуємо спробувати
ТМ «Яготинське для дітей» запрошує діточок та їх батьків взяти участь у захоплюючих творчих майстер-класах, дитячих конкурсах, рухливих іграх та естафетах, які пройдуть в рамках сімейного Свята першої полуниці 31 травня — 1 червня 2014. Захід відбудеться в парку Феофанія.
26
травня
2014
«Яготинське для дітей» знову роздає подарунки
На цей раз за фотографії малюків під час відпочинку на свіжому повітрі.
19
травня
2014
Асортиментна лінійка ТМ «Славія» поповнилась новою позицією
Баштанський сирзавод освоїв виробництво йогурту. Смачна новинка від ТМ «Славія» з наповнювачами полуниця та персик випускається в упаковці Пюр-Пак масою 450 г та в плівці масою 400 г.
19
травня
2014
Продукцію ТМ «Славія» відтепер можна придбати в екологічній упаковці
Піклуючись про навколишній світ, Баштанський сирзавод, представлений на українському ринку торговою маркою «Славія», розпочав випуск своєї продукції у новій екологічній картонній упаковці Пюр-Пак.
12
травня
2014
Новий вигляд загальновідомого масла ТМ «Славія»
Натуральне і улюблене українцями масло ТМ «Славія» виробництва Баштанського сирзаводу переходить на нову упаковку. Новий дизайн пакувальної фольги виконаний в стилі мінімалізм і відрізняється простотою, яка покликана підкреслити натуральність і корисність продукту.
18
квітня
2014
Нове обличчя бездоганної якості
Масло ТМ «Яготинське», що є еталоном бездоганної якості вершкового масла уже понад півстоліття, відтепер випускається у новій упаковці. Новий дизайн упаковки масла витримано в стилі всієї продукції ТМ «Яготинське». Разом із традиційною коровою — символом бренду — на захисній фользі зображено хвилю забарвлену в прості кольори — червоний, синій, зелений, бежевий, що мають на меті підкреслити натуральність та корисність продукту.
14
квітня
2014
Офіційна позиція ГК «Молочний Альянс» стосовно заборони на ввезення продукції в Росію і Казахстан
ГК «Молочний Альянс» з тривогою і нерозумінням сприйняла заяви санітарних служб Російської Федерації та Республіки Казахстан про порушення українськими виробниками молочної продукції вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів і заборону ввезення на територію цих країн сирів кількох українських підприємств, у тому числі Пирятинського сирзаводу та Золотоніського маслоробного комбінату, які входять до складу групи.
07
квітня
2014
«Яготинське для дітей» знову запрошує в гості
Весна радує нас раннім теплом і з настанням гарної погоди спеціалізований завод з виробництва дитячого молочного харчування «Яготинське для дітей» гостинно відкриває двері для допитливих відвідувачів. Перша екскурсія в цьому сезоні відбудеться 12 квітня 2014 року.
03
квітня
2014
«Молочний Альянс» підтримав Українську армію
Співробітники ГК «Молочний Альянс» фінансово підтримали Українську армію. Працівники компанії добровільно перерахували свій одноденний заробіток на рахунок Збройних Сил України, написавши про це відповідні заяви.
02
квітня
2014
«Парменталь» — преміальна новинка від ТМ «Славія»
Сирна сім’я ТМ «Славія» поповнилась новим преміальним видом сиру, що має назву «Парменталь». Новий продукт належить до твердих сирів, має жирність 40% і незрівнянний насичений сирний смак. Особливого насиченого смаку сир «Парменталь» набуває під час тривалого процесу дозрівання, який складає щонайменше 2 місяці. Завдяки цій особливості він чудово підходить до всіх сирних страв, а також салатів.
02
квітня
2014
Горіхова насолода від ТМ «Пирятинъ»
Твердий сир «Горіховий» жирністю 50% в сухій речовині — торгової марки «Пирятинъ» — має виражений сирний, злегка кислуватий смак з ароматом волоського горіха. Відмінною особливістю цього виду сиру є поєднання фенугрека — насіння родини бобових — і аромату волоського горіха, смак і аромат яких вдало поєднується зі смаком і ароматом сиру.
<
>
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32