Menu
Що робити у разі виявлення факту реалізації неякісної (зіпсованої) продукції?

Що робити у разі виявлення факту реалізації неякісної (зіпсованої) продукції?

Дозвольте проінформувати Вас, що вся наша продукція виробляється у повній відповідності до вимог українського законодавства стосовно якості та безпечності харчових продуктів. Усі технологічні процеси на підприємствах-виробниках продукції ТМ «Яготинське» сертифіковані у відповідності до вимог міжнародних стандартів HACCP та/або ISO.

  • Знаменита торгова марка з насиченою історією якості тривалістю понад півстоліття

Шановний споживач!

Дозвольте проінформувати Вас, що вся наша продукція виробляється у повній відповідності до вимог українського законодавства стосовно якості та безпечності харчових продуктів. Усі технологічні процеси на підприємствах-виробниках продукції ТМ «Яготинське» сертифіковані у відповідності до вимог міжнародних стандартів HACCP та/або ISO.

Виробництво продукції знаходиться під постійним контролем Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. До того ж, установи торгівлі перевіряють кожну партію продукції, яку вони приймають для реалізації.

Але періодично, ми все ж отримуємо інформацію про поодинокі факти реалізації неякісної (зіпсованої) продукції нашої торгівельної марки торгівельними підприємствами України.

Нажаль, ми не маємо змоги контролювати та не можемо нести відповідальність за недотримання підприємствами торгівлі нормативно-правових актів, договорів та вказівок виробника щодо умов транспортування і зберігання (в першу чергу - температурних режимів), інших вимог та рекомендацій.

Крім того, у відповідності до чинного законодавства та укладених угод, ризик псування, пошкодження та втрати товару переходить від виробника до торгівельних мереж в момент поставки товару.

Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі придбання споживачем непридатного харчового продукту, продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним для споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.

Для харчових продуктів та іншої продукції, споживчі якості якої з часом можуть погіршуватися і створювати небезпеку для життя і здоров'я, встановлюється термін придатності, який позначається на етикетках, упаковках чи інших документах. Цей термін придатності і вважається гарантійним терміном. Термін придатності обчислюється з дати виготовлення.

У відповідності до зазначеного вище, перше, що треба робити після покупок - зберігати документи, які підтверджують операцію купівлі - чеки, та при придбанні неякісних продуктів харчування - звертатись безпосередньо до торгівельного підприємства з відповідними вимогами та обґрунтуванням.

  • Знаменита торгова марка з насиченою історією якості тривалістю понад півстоліття

 

Популярні матеріали

2900

Готуємо чізкейк без випічки — 3 приголомшливих рецепта

Готуємо чізкейк без випічки — 3 приголомшливих рецепта
2321

Горіховий Спас 2020 року — що приготувати на свято з горіхів

Горіховий Спас 2020 року — що приготувати на свято з горіхів
1045

Як приготувати печиво на сковороді — швидко і смачно

Печиво на сковороді — це швидке і просте рішення для смачного десерту до чаю.
768

Готуємо низькокалорійні десерти — 4 корисних рецепти

Готуємо низькокалорійні десерти — 4 корисних рецепти
758

Як приготувати ідеальний бефстроганов — рецепти і поради

Як приготувати ідеальний бефстроганов — рецепти і поради
507

Як приготувати фаршировані кальмари — поради і рецепти

Як приготувати фаршировані кальмари — поради і рецепти
493

Що приготувати з тріски — смачні рецепти

Що приготувати з тріски — смачні рецепти
492

Готуємо ароматні сметанні кекси — смачні рецепти

Сметанний кекс — це ароматний, рум'яний і дуже повітряний десерт, який відмінно підійде…