1 грудня 2014

ТМ «Яготинське» стала переможцем у категорії «Вершкове масло» національного незалежного рейтингу кращих торгових марок продуктів харчування «РеЛуТоМа: споживчий вибір 2014», який визначає відповідність пропозиції від торгових марок побажанням споживачів.

Переможців рейтингу обирали самі споживачі шляхом прямого онлайн голосування на сайті Українського Рейтингового Агентства. Оцінюванню підлягали всі торгові марки продуктів харчування досліджуваних категорій товарів, які випускаються в Україні. Всього в опитуванні взяли участь понад 10 тисяч. респондентів з усіх регіонів України. Рейтинги формувалися на основі аналітичного зіставлення даних, отриманих в результаті анкетування населення щодо їх бажань і вимог до продуктів харчування та емпіричної статистичної інформації про пропозиції від торгових марок, представленої до загального користування та проаналізованої методом контентного аналізу.

Оцінювання торгових марок здійснювалося за такими критеріями:

  1. Відповідність пропозиції ТМ побажанням і потребам споживачів:
    • цінова доступність;
    • асортиментна привабливість (видовий розподіл асортименту з орієнтацією на цільову аудиторію, упаковка і фасування);
    • задоволеність споживачів від представленості продукції торгових марок у торговельних мережах;
    • відповідність смакових якостей, складу, терміну зберігання продукції побажанням споживачів;
    • розуміння населенням інформації, розміщеної на етикетках продукції;
    • відповідність наявних спеціальних пропозицій від торгових марок побажанням споживачів (бонуси, знижки, додатковий обсяг продукції тощо).
  2. Статусність марки: нагороди і період існування на ринку.
  3. Репутація ТМ серед представників цільової аудиторії:
    • рівень популярності ТМ серед кінцевих споживачів;
    • ступінь лояльності споживачів до ТМ.

Проект «РеЛуТоМа: споживчий вибір 2014» — це щорічне незалежне дослідження, яке носить соціальний характер і спрямоване на надання допомоги населенню у виборі якісних продуктів харчування, які позитивно впливають на їхнє здоров’я. Організатором проекту є Українське Рейтингове Агентство спільно з Міжнародною виставкою продуктів харчування та напоїв «World Food Ukraine».