18 березня 2016

Група компаній «Молочний альянс» у 2015 році зберегла позиції лідера за обсягами продажів молока в Україні. Частка «Молочного альянсу» в минулому році склала близько 22%, що і вивело його на перше місце серед українських молочних компаній. Про це свідчать дані експертного аналізу компанії «Tetra Pak».

Провідну позицію серед брендів, під якими випускається молоко, за підсумками 2015 року обіймає ТМ «Яготинське», яка продовжує нарощувати обсяги продажів на внутрішньому ринку.

Запустивши виробництво новинки в серпні 2014 року — «Какао на молоці» — група компаній «Молочний альянс» впевнено зайшла на ринок виробників кольорового молока і, що найголовніше, за короткий період зайняла друге місце, а торгова марка «Яготинське», в свою чергу, стала абсолютним лідером в обсязі продажів, витіснивши з першого місця бренд конкурента.

У 2015 році «Молочний альянс» здійснив прорив і в категорії «кефір», піднявшись відразу ж на дві позиції вгору і посівши третє місце за двома головними показниками — обсягами продажів і в грошовому еквіваленті. А ТМ «Яготинське» в минулому році за обсягами продажів кефіру вийшла на третє місце, тоді як у 2014-му займала за вищевказаними показниками лише четверте.

Активну позицію, яку займає ТМ «Яготинське», підтверджує також і впевнений стрибок в продажах питних йогуртів. За даними експертного аналізу, бренд піднявся відразу з шостого на друге місце.