«Молочний Альянс» відтепер може продавати свою продукцію в Китаї
1 грудня 2015
Торгова марка «SLAVIA», що належить Групі компаній «Молочний Альянс», отримала сертифікати реєстрації в Китайській Народній Республіці по класу 29 (виробництво молочної продукції) і 35 (реклама молочної продукції).
«Відкриття китайського ринку особисто для нашої компанії — це очікувана і дуже радісна подія, — зазначає Вікторія Предборська, Комерційний директор АТ „Молочний Альянс“, — адже ринок Китаю величезний і перспективи розвитку на ньому такі ж. Ми вже знайшли партнерів у цій країні, які готові закуповувати у нас сухі молочні продукти — сухе молоко і сироватку. Особливо їх цікавить сироватка D90 з високим ступенем демінералізації. Вона дуже якісна, на 90% очищена від солей, завдяки чому має природний солодкий смак. Цей продукт використовують для виробництва дитячого харчування, кондитерських виробів і молочних продуктів. Але це не всі наші можливості для експорту: китайському споживачеві ми можемо запропонувати якісне українське молоко тривалого зберігання — незбиране та знежирене, натуральне вершкове масло, а також широкий асортимент твердих сирів».