Компанія
Про «Молочний альянс»
Підприємства
Бренди
Інформація для акціонерів та стейкхолдерів
Тендери
Продукція
Експорт
Прес-центр
Блог
Контакти
ru
uk
en
ru
uk
en
Компанія
Про «Молочний альянс»
Підприємства
Бренди
Інформація для акціонерів та стейкхолдерів
Тендери
Продукція
Експорт
Прес-центр
Блог
Контакти
Група компаній «Молочний Альянс»
Прес-центр
Новини
Новини
27
жовтня
2014
«Молочний Альянс» шукає молоді таланти
23 жовтня 2014 року в м. Умань на території Уманського національного університету садівництва відбувся Перший Всеукраїнський ярмарок аграрних вакансій України «Invest in People». 35 провідних міжнародних та вітчизняних сільськогосподарських і промислових компаній України, серед яких і Група компаній «Молочний Альянс» зібралися, аби знайти молодих активних та перспективних працівників серед цьогорічних випускників аграрних ВУЗів. Потенційні роботодавці презентували не лише свої компанії, а й розповіли студентам про актуальні професії в агросфері та поділились секретами власного успіху.
17
жовтня
2014
Безпека — основний пріоритет ТМ «Яготинське для дітей»
Піклуючись не лише про високу якість та безпеку молочної продукції для найменших українців, а й про безпеку дитини в автомобілі, ТМ «Яготинське для дітей» проводить улюблену споживачами акцію «Дитина в машині». Призовий фонд акції, спрямованої на привернення уваги батьків до правил безпеки знаходження дитини в автомобілі, складає 15 автокрісел, індивідуально підібраних для кожного переможця.
16
жовтня
2014
ПАТ «Новоархангельський сирзавод» представив продукцію підприємств АТ «Молочний Альянс» на виставці «АгроЕкспо» в Кіровограді
Під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України в Кіровограді відбулася Національна агропромислова виставка «АгроЕкспо-2014». У заході взяли участь 364 компанії, серед яких і ПАТ «Новоархангельський сирзавод». Загальна кількість відвідувачів за три дні виставки склала більше 18 тисяч чоловік.
15
жовтня
2014
Рекламний ролик про Геролакт: історія появи на світ
Для донесення до споживачів інформації про унікальні властивості легендарного кисломолочного продукту Геролакт від ТМ «Яготинське», Група компаній «Молочний Альянс» спільно з «UTC FILM PRODUCTION» створила оригінальний телевізійний рекламний ролик, унікальний своєю ідеєю та складністю виконання.
13
жовтня
2014
«Какао на молоці» підкорило українського споживача
«Какао на молоці», новинка від ТМ «Яготинське», яка з’явилася на полицях українських супермаркетів в середині серпня, завоювала першість у своєму сегменті всього за півтора місяці після початку виробництва. Так, за обсягами виробництва та реалізації цього молочного напою, у вересні 2014 року Яготинський маслозавод випустив і реалізував 180 тонн «Какао на молоці», що майже в три рази перевищило обсяги реалізації схожих продуктів у конкурентів.
10
жовтня
2014
«Молочний Альянс» продемонстрував процес виробництва революційної новинки українських вчених
9 жовтня 2014, в рамках презентації функціонального кисломолочного продукту Геролакт регіональним, загальнонаціональним і галузевим ЗМІ, Група компаній «Молочний Альянс» відкрила завісу таємниці його виробництва. ПАТ «Яготинський маслозавод», підприємство—виробник легендарного напою, відкрило перед журналістами двері своїх цехів і продемонструвало, як виготовляється натуральна і корисна молочна продукція найвищої якості.
03
жовтня
2014
Ексклюзивна постановка про Геролакт уже на телеекранах
Унікальний функціональний кисломолочний продукт Геролакт ТМ «Яготинське» підтримає на українському телебаченні не менш унікальний рекламний ролик.
29
вересня
2014
ТМ «Яготинське для дітей» провела творчі майстер класи для малят на Святі Читання у Львові
У розпал золотої осені в парку ім. Івана Франка, центральному парку Львова, вже традиційно, вдев’яте, відбувся грандіозний фестиваль для малечі — Свято Читання в Країні Ангелят, організований редакцією журналу «Ангелятко» та «Ангеляткова наука». Свято відбулось у рамках XХІ Міжнародного Форуму видавців, який щорічно проходить у місті Лева. Цьогоріч участь у Святі Читання взяла і торгова марка «Яготинське для дітей», порадувавши діток цікавими майстер-класами та подарувавши малечі море позитивних емоцій і незабутні враження.
23
вересня
2014
В Інституті продовольчих ресурсів НААН України відбулася презентація функціонального кисломолочного продукту Геролакт для ЗМІ
Презентація для журналістів провідних українських видань новинки від ТМ «Яготинське», унікального функціонального кисломолочного продукту Геролакт, спеціально розробленого для людей середнього та старшого віку, відбулася в Інституті продовольчих ресурсів НААН України, де він і був створений.
02
вересня
2014
Яготинський маслозавод годує поранених військових натуральною та корисною молочною продукцією
Поранені військовослужбовці, які брали участь у бойових діях на сході України, які тепер проходять лікування та реабілітацію в Головному військово-медичному клінічному госпіталі ордена Червоної Зірки в центрі Києва, отримали 500 літрів натурального молочного харчування від ТМ «Яготинське».
01
вересня
2014
Йогурти від ТМ «Здорово!» — смачна та корисна новинка
Молочна родина ТМ «Здорово!» поповнилась новою асортиментною позицією — питними йогуртами жирністю 2,5% з фруктово-ягідними наповнювачами «Полуниця» та «Персик-маракуйя». Продукт випускається у поліетиленових пакетах масою 400 г.
19
серпня
2014
В ТРЦ «Блокбастер» успішно працює маленький завод «Яготинське для дітей», де виробництвом продукції займаються діти
Саме в дитинстві, коли так хочеться вирости, дорослий світ сприймається як найбажаніша казка. В Кідландії, що розташована в ТРЦ «Блокбастер», діти можуть втілити свої мрії та відчути себе дорослими, гратися та веселитися, паралельно отримуючи знання і навички, які знадобляться їм у реальному житті.
<
>
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32