Компанія
Про «Молочний альянс»
Підприємства
Бренди
Інформація для акціонерів та стейкхолдерів
Тендери
Продукція
Експорт
Прес-центр
Блог
Контакти
ru
uk
en
ru
uk
en
Компанія
Про «Молочний альянс»
Підприємства
Бренди
Інформація для акціонерів та стейкхолдерів
Тендери
Продукція
Експорт
Прес-центр
Блог
Контакти
Група компаній «Молочний Альянс»
Прес-центр
Новини
Новини
12
грудня
2014
«Молочний Альянс» підтримує ініціативну молодь, яка хоче кращого майбутнього для своєї країни
Група компаній «Молочний Альянс» завжди із задоволенням відгукується на звернення щодо підтримки цікавих творчих і навчальних проектів для дітей та молоді. Так і цього разу «Молочний Альянс» годував смачними та корисними молочними продуктами учасників VІ Регіональної конференції старшокласників «Модель ООН: Сканді — 2014», яка вже традиційно щороку проходить в Скандинавській гімназії м. Києва.
08
грудня
2014
Більше якісного вершкового масла від ТМ «Яготинське»
Керуючись побажаннями споживачів, ТМ «Яготинське» розпочала випуск натурального якісного і корисного масла жирністю 73% та 82,5% у новій великій економічній упаковці масою 500г. Новий продукт упаковано у пергаментний папір, що прекрасно зберігає всі корисні властивості натурального масла, має прекрасний зовнішній вигляд, дуже зручний у використанні та екологічно чистий.
05
грудня
2014
ТМ «Яготинське для дітей» завоювала першість на ринку
Менше ніж за 2 роки свого існування, торгова марка «Яготинське для дітей» завоювала першість у сегменті «спеціалізоване молочне харчування для дітей від 0 до 3 років» з часткою ринку 26,1%, обігнавши всіх інших конкурентів. Сумарне виробництво продукції під ТМ «Яготинське для дітей» за період січень-вересень 2014 зросла більш, ніж на 80% порівняно з аналогічним періодом 2013 року.
01
грудня
2014
Вершкове масло ТМ «Яготинське» — найкраще на ринку на думку споживачів
ТМ «Яготинське» стала переможцем у категорії «Вершкове масло» національного незалежного рейтингу кращих торгових марок продуктів харчування «РеЛуТоМа: споживчий вибір 2014», який визначає відповідність пропозиції від торгових марок побажанням споживачів.
26
листопада
2014
ТМ «Яготинське» представляє новинку — «Великий кефір» в економічній сімейній упаковці ємністю 1,5 л
Спеціально для любителів кисломолочних продуктів та людей, що ведуть здоровий спосіб життя, ТМ «Яготинське» випустила зручну новинку — «Великий кефір» жирністю 1% та 2,5% у новій економічній картонній упаковці ємністю 1,5 літра зі зручною кришкою багаторазового використання.
24
листопада
2014
«Молочний Альянс» завоював п’ять золотих нагород на Всеукраїнському конкурсі «100 кращих товарів України»
Група компаній «Молочний Альянс» традиційно бере участь у конкурсі «100 кращих товарів України», щорічно підтверджуючи статус лідера галузі та високу якість своєї продукції. Цьогоріч на престижному Всеукраїнському конкурсі було представлено п’ять асортиментних позицій чотирьох торгових марок Групи і всі вони завоювали найвищі нагороди конкурсу.
10
листопада
2014
«Творча майстерня» відкривається на сайті «Яготинське для дітей»
ТМ «Яготинське для дітей» оголошує про початок нового фотоконкурсу під назвою «Творча майстерня».
27
жовтня
2014
«Молочний Альянс» шукає молоді таланти
23 жовтня 2014 року в м. Умань на території Уманського національного університету садівництва відбувся Перший Всеукраїнський ярмарок аграрних вакансій України «Invest in People». 35 провідних міжнародних та вітчизняних сільськогосподарських і промислових компаній України, серед яких і Група компаній «Молочний Альянс» зібралися, аби знайти молодих активних та перспективних працівників серед цьогорічних випускників аграрних ВУЗів. Потенційні роботодавці презентували не лише свої компанії, а й розповіли студентам про актуальні професії в агросфері та поділились секретами власного успіху.
17
жовтня
2014
Безпека — основний пріоритет ТМ «Яготинське для дітей»
Піклуючись не лише про високу якість та безпеку молочної продукції для найменших українців, а й про безпеку дитини в автомобілі, ТМ «Яготинське для дітей» проводить улюблену споживачами акцію «Дитина в машині». Призовий фонд акції, спрямованої на привернення уваги батьків до правил безпеки знаходження дитини в автомобілі, складає 15 автокрісел, індивідуально підібраних для кожного переможця.
16
жовтня
2014
ПАТ «Новоархангельський сирзавод» представив продукцію підприємств АТ «Молочний Альянс» на виставці «АгроЕкспо» в Кіровограді
Під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України в Кіровограді відбулася Національна агропромислова виставка «АгроЕкспо-2014». У заході взяли участь 364 компанії, серед яких і ПАТ «Новоархангельський сирзавод». Загальна кількість відвідувачів за три дні виставки склала більше 18 тисяч чоловік.
15
жовтня
2014
Рекламний ролик про Геролакт: історія появи на світ
Для донесення до споживачів інформації про унікальні властивості легендарного кисломолочного продукту Геролакт від ТМ «Яготинське», Група компаній «Молочний Альянс» спільно з «UTC FILM PRODUCTION» створила оригінальний телевізійний рекламний ролик, унікальний своєю ідеєю та складністю виконання.
13
жовтня
2014
«Какао на молоці» підкорило українського споживача
«Какао на молоці», новинка від ТМ «Яготинське», яка з’явилася на полицях українських супермаркетів в середині серпня, завоювала першість у своєму сегменті всього за півтора місяці після початку виробництва. Так, за обсягами виробництва та реалізації цього молочного напою, у вересні 2014 року Яготинський маслозавод випустив і реалізував 180 тонн «Какао на молоці», що майже в три рази перевищило обсяги реалізації схожих продуктів у конкурентів.
<
>
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31