20 серпня 2015

У всеукраїнській акції з такою назвою може взяти участь кожен покупець молока тривалого зберігання ТМ «Славія» та «Яготинське для дітей» в упаковці Tetra Pak масою 950 г і 1000 г. відповідно. Для участі в акції достатньо купити ультрапастеризоване молоко вищевказаних торгових марок з акційною символікою, отримати спеціальний код на сайті http://omoloke.com і вписати його в картку учасника акції, попередньо вирізавши останню з упаковки молока. Потім дві заповнені картки необхідно відправити поштою на адресу організатора акції (04071, Київ, вул. Хорива, 15, а / с «Ультраплюси молока»). В якості призів серед учасників акції буде розіграно по 50000 гривень щомісяця, а за 10 надісланих акційних кодів споживач гарантовано отримає поповнення рахунку мобільного телефону на суму 150 гривень або персональний календар від компанії Tetra Pak, яка і є організатором акції. Відправляти коди для участі можна до 30.11.2015 включно.

Характерною особливістю ультрапастеризованого молока є спосіб його виробництва, а саме метод теплової обробки, при якому молоко витримують у закритій системі при температурі 135–140 градусів протягом декількох секунд. Цього достатньо, щоб знищити всі шкідливі мікроорганізми, зберігаючи корисні речовини, що містяться в свіжому молоці найвищої якості. Сучасна технологія ультрапастеризації, асептичні умови розливу (без контакту зі світлом і повітрям) і багатошарова упаковка Tetra Brick Aseptic дозволяють молоку залишатися свіжим і мати незмінний традиційний смак протягом усього терміну зберігання (до 180 діб без охолодження). Такий продукт дуже зручно брати з собою в подорож, на роботу чи на відпочинок.