12 листопада 2018

Дитячий бренд «Хопси» розширює свій асортиментний портфель і випускає на ринок новинку — молочні коктейлі з трьома смаками: полуничним, шоколадним та пломбір з жирністю 2,5%.

«Як і вся продукція ТМ „Хопси“, коктейлі виготовляються із якісного молока на сучасному, високотехнологічному обладнанні заводу дитячого харчування „Яготинське для дітей“, яке зарекомендувало себе в нашій країні та а кордоном, як чесний виробник якісної молочної продукції», — зазначив директор Філії ТДВ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей» Ігор Приліпко.

Випускаються коктейлі в зручній упаковці Тетра Пак, завдяки чому продукт має тривалий термін зберігання — 6 місяців. Готовий продукт також має ідеальний обсяг для одноразової порції молочного напою для дітей від 3-х років — 200 грамів.

Молочні коктейлі ТМ «Хопси», так само як йогурти та сиркові десерти, теж мають сюрприз. Однак, він знаходиться не під упаковкою, а у мобільному додатку «ХопсиAR». Встановіть його, наведіть камеру пристрою на упаковку та оживіть Хопса!

Нагадаємо, наприкінці 2017 року виробники ТМ «Яготинське для дітей» випустили на український ринок нову лінійку молочних продуктів для дітей від 3-х років. Під ТМ «Хопси» випускаються: питні йогурти з наповнювачами «полуниця», «персик» та «банан»; ложкові йогурти з наповнювачами «банан», «полуниця» та «персик», а також ніжні сиркові десерти з наповнювачами «ваніль» та «полуниця». Кожна одиниця продукції цього бренду має подарунок-історію: комікси, енциклопедію або вкладиш.