5 грудня 2014

Менше ніж за 2 роки свого існування, торгова марка «Яготинське для дітей» завоювала першість у сегменті «спеціалізоване молочне харчування для дітей від 0 до 3 років» з часткою ринку 26,1%*, обігнавши всіх інших конкурентів. Сумарне виробництво продукції під ТМ «Яготинське для дітей» за період січень-вересень 2014 зросла більш, ніж на 80% порівняно з аналогічним періодом 2013 року.

«Основними причинами такого стрімкого зростання, — коментує Марія Репецька, бренд-менеджер ТМ «Яготинське для дітей», — є розвиток національної дистрибуції, зростаюча лояльність до бренду і новинки асортиментної лінійки. Так, станом на сьогодні, наша продукція представлена у всіх регіонах України. Лояльність до бренду ми підтримуємо всілякими маркетинговими заходами, спрямованими на впізнаваність торгової марки й інформування покупців про переваги нашої продукції. Що стосується новинок, які поповнили асортимент ТМ „Яготинське для дітей“ в червні 2014 (йогурт „Персик“, сирна паста „Банан“ та унікальний кисломолочний продукт „Заквасочка“), то їх частка за підсумками продажів за 3 місяці склала близько 7% від загальних показників».

Запускаючи новий бренд дитячого харчування в кінці 2012 року, команда «Яготинське для дітей» ставила перед собою досить амбітні цілі, але такий успіх не могли припустити навіть найоптимістичніші прогнози. Продукт, створений з любов’ю і особливою увагою до потреб цільової аудиторії «сам себе продає», а орієнтири просування нового бренду і причини для довіри споживачів, визначені з самого початку, залишаються недосяжними для більшості конкурентів:

  • Молочні продукти для найменших ТМ «Яготинське для дітей» виробляються на новому спеціалізованому заводі, з відбірної сировини з використанням високотехнологічного обладнання закритого циклу (без доступу людини)
  • Для збереження всіх корисних і смакових якостей продукту було обрано найкращу безпечну упаковку — скляну пляшку, яка не взаємодіє зі вмістом, адже, на думку споживачів, саме скляна тара є найкращою для пакування молочних продуктів для дітей до 1 року **
  • Часто малюк не в змозі випити всі 200 г продукту за один раз, тому, для зручності його використання мамами, передбачено можливість багаторазового відкривання і щільного закривання пляшки і безпечного зберігання продукту.
  • В якості наповнювачів для дитячих йогуртів та сирків використані звичні для українців овочі, фрукти і ягоди, які є виключно корисними, добре засвоюються і не викликають алергії.
  • Крім того, для ТМ «Яготинське для дітей» було обрано інноваційний підхід до комбінування інгредієнтів для наповнювачів. Так народився унікальний сирок «Груша-кукурудза» і йогурт «Гарбуз-банан». Гарбуз і кукурудза раніше не використовувались як наповнювачі для дитячих молочних продуктів на українському ринку, хоча це найкращі продукти для першого прикорму — корисні і безпечні.
  • Мами і тата дбають про користь продуктів харчування, тому солодкість сирків та йогуртів забезпечує корисна для дитячого організму фруктоза, а не цукор.

«Попит на дитячі молочні продукти незмінно зростає і в цьому кризовому році, — розповідає Лілія Камінська, Директор з продажів ТМ „Яготинське для дітей“. — Зростає культура споживання дитячої молочної продукції, виготовленої промисловим способом. У 2013 році ринок активно наповнювався продукцією нових гравців-виробників, тому приріст у 2013/2012 рр. склав близько 70%. У поточному 2014 році розвиток, скоріше, можна назвати боротьбою за полицю, за покупця, і найголовніше — за споживача. У нашому випадку споживачі — діти, а їх довіру дуже складно завоювати, тому тільки найвища якість може гарантувати і зростання, і розвиток продажів».

Очікується, що ринок дитячого молочного харчування в цілому в 2014 році може зрости до 40–50% в порівнянні з 2013 роком.

* За даними компанії «Інфагро».** За даними компанії «Masmi».