4 вересня 2017

Упаковка масла солодковершкового ТМ «Яготинське» 69,2%, 73%, 78% та 82,5% жиру придбала класичну форму і стала більш зручнішою для споживача. Рішення про зміну форми пакування було прийнято після аналізу споживчого попиту вершкового масла ТМ «Яготинське». Класична форма, за думкою споживачів, є більш зручною в процесі використання продукту.

Слід зазначити, що матеріал, з якого виготовлена упаковка, захищає продукт від вологості, сонячного світла, добре тримає форму, а завдяки його структурі масло не втрачає своїх смакових характеристик і навіть зберігає свої якості при низьких температурах.

Спеціалісти ПАТ «Яготинський маслозавод» слідкують за нововведеннями в молочній галузі, але дотримуються традиційних рецептів виготовлення вершкового масла, які так шанують українці. Всі види «Яготинського» масла виробляються з натуральних вершків, які отримують від сепарування незбираного молока. Рослинні жири або інші добавки під час виробництва масла не використовуються.

Нагадаємо, за результатами 2016 року продукція ТМ «Яготинська» зайняла переможні позиції в рейтингу відразу у 9 категоріях щорічного конкурсу торгових марок «Фаворити успіху» в Україні. За результатами незалежного дослідження споживчих переваг, найкращими були визначені: закваска, ряженка, сметана, молоко, кефір, сир, десертний йогурт, сирний десерт та вершкове масло.