17 лютого 2025

Кисломолочний продукт «Геролакт» від ТМ «Яготинський» з’явився на полицях магазинів у оновленому дизайні. Зміни торкнулися візуального оформлення, при цьому незмінною залишилася висока якість та унікальні властивості продукту.

У новому дизайні зберегли впізнавані білий та зелений кольори й додали нові графічні елементи. Так, дерево на упаковці «Геролакту» — це стародавній символ дерева життя, що уособлює силу, здоров’я та довголіття. Його розлоге гілля символізує зв’язок поколінь та життєву мудрість, яку передають довгожителі.

Гірський пейзаж на упаковці відтворює вершини Кавказьких гір — регіону, який здавна відомий великою концентрацією довгожителів у світі. Саме тут, у високогірних селах, люди зберігають традиції здорового харчування, невід'ємною частиною якого є кисломолочні продукти.

«Особливу увагу ми приділили тому, щоб зробити паковання більш інформативним та зрозумілим для споживача. Для цього на передній бік «Геролакту» перенесли інформацію про склад продукту — пробіотики, корисні бактерії та вітаміни С та Е, також поліпшили читабельність тексту. Ми впевнені, що оновлений дизайн допоможе привернути увагу нового покоління споживачів, зберігаючи при цьому лояльність наших постійних шанувальників, які цінують «Геролакт» за його незмінну якість та корисні властивості», — зауважила маркетинг-директорка ГК «Молочний альянс» Наталя Гринь.

Для допитливих споживачів, які хочуть більше дізнатися про властивості «Геролакту», на упаковці є QR-код, який веде на сторінку www.gerolakt.com з детальною інформацією про продукт.

 «Геролакт» у новому дизайні доступний у торговельних мережах в пакованні Pure-Pak вагою 500 г.