27 травня 2015

У травні 2015 року на телевізійних екранах країни почалася нова рекламна кампанія торгової марки «Яготинське», яка добре відома і улюблена споживачами столичного регіону.

Група компаній «Молочний альянс», до складу якої входить Яготинський маслозавод, разом з «UTC FILM PRODUCTION» створила оригінальний і яскравий телевізійний рекламний ролик, виконаний у техніці «stop motion».

Через нестандартну для молочної категорії подачу ролик знайомить аудиторію споживачів по всій країні з широким асортиментом продукції ТМ «Яготинське». Творчій команді вдалося вирішити складну рекламну задачу: розповісти про торгову марку, показавши у 30-секундному ролику разом шість цілком різних продуктів: сир, молоко, масло, сметану, какао на молоці, геролакт.

Зазирніть за лаштунки і дізнайтеся, як створювався ролик.