Торгові марки «Яготинське», «Славія», «Пирятинъ» знову серед перших на щорічному споживчому конкурс «Фаворити успіху»

31 січня 2014

Торгові марки молокопереробних підприємств групи компаній «Молочний Альянс» «Яготинське», «Славія» та «Пирятинъ» знову завоювали визнання і довіру споживачів і експертів в категорії «Молочна продукція» споживчого онлайн-конкурсу «Фаворити успіху — 2013».

Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху» в Україні проводиться з 2003 року. У публічному рейтингу цього конкурсу беруть участь всі торгові марки товарів та послуг, офіційно представлені на українському ринку, у відповідних категоріях свого профілю.

Перелік номінацій конкурсу визначають самі респонденти, самостійно формуючи список торгових марок і компаній, пропонуючи їх до участі за допомогою спеціальної форми на сторінках Інтернет-голосування на сайті www.favor.com.ua. Опитування проходять впродовж всього календарного року. Обробка результатів опитувань здійснюється маркетинговою дослідницькою компанією InMind, і проходить ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).

Щорічні рейтингові дослідження конкурсу спрямовані на визначення найкращих торгових марок товарів та послуг України в усіх галузях народного споживання.

Так, ТМ «Яготинське» посіла перше місце в категоріях масло, молоко, ряжанка; друге місце в категоріях молочнокислий продукт на основі біфідобактерій та сир кисломолочний; третє місце в категоріях кефір та йогурт питний. ТМ «Славія» зайняла друге місце в категорії сир плавленый, а ТМ «Пирятинъ» — в категорії сир твердий.