ТМ «Яготинське» та БФ «Таблеточки» об’єднались, щоб допомогти онкохворим дітям
6 лютого 2019
Відомий в Україні бренд «Яготинське» разом із Благодійним фондом «Таблеточки» протягом трьох місяців проводили спільну акцію направлену на допомогу онкохворим дітям, які знаходяться на обліку в чотирьох обласних онкоцентрах України: Київському, Миколаївському, Полтавському та Черкаському.
«Благодійність є невід’ємною частиною корпоративної соціальної відповідальності нашої компанії, яка працює чесно і прозоро з першого дня її існування. Цією акцією ми хотіли дати нашим споживачам можливість разом з нами допомогти дітям і, таким чином, згуртуватись і стати єдиною командою», — підкреслила маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Наталія Шадріна.
Акція проходила з 1 жовтня по 31 грудня 2018 року по всій території України, окрім тимчасово окупованих території Донецької та Луганської областей та анексованого Криму. З кожної проданої упаковки молока «Велике» ТМ «Яготинське» 2,6% жиру 10 копійок було спрямовано на рахунок БФ «Таблеточки».
«Людям простіше допомагати, живучи звичним життям. Я вірю, що всі люди готові долучатися до благодійності, важливо лише запропонувати їм простий зручний спосіб. Акція „Більше ніж молоко“ з ТМ „Яготинське“ — яскраво це підтверджує. Я дуже вдячна компанії за цю ініціативу і впевнена, що подібні акції корисні як для фонду, так і для бренду. Для українців все більш значущою стає соціальна складова бренду. Споживачі охочіше оберуть продукт, який не тільки задовольняє їх смакові вподобання, але і несе користь для суспільства. Для нас же дуже важливо, що діяльність фонду підтримують відомі бренди, такі як ТМ „Яготинськие“. Шанси вирішити проблему суттєво зростають, якщо нею опікуються багато людей у суспільстві. Завдяки подібним акціям більше людей дізнаються про фонд, відповідно більше людей долучаються до допомоги. А це означає, що ще більше дітей в Україні отримають шанс на одужання», — зазначила засновниця Благодійного фонду «Таблеточки» Ольга Кудиненко.
Завдяки кожному споживачеві ТМ «Яготинське», які впродовж трьох акційних місяців купляли молоко «Велике», бренд отримав змогу перерахувати «Таблеточкам» 138 591 гривню. Отримані кошти були направлені на покупку життєвоважливих медичних препаратів для лікування онкозахворювань.
Довідка: На сьогоднішній день на обліку в лікарнях України нараховується близько 6000 дітей з онкологічним статусом. Нових випадків дитячих онкозахворювань щорічно виявляється близько 1000. Найпоширенішим діагнозом серед злоякісних новоутворень у дітей є лейкоз, або рак крові (28% усіх злоякісних пухлин у дітей), на 2 місці — пухлини головного мозку (17%), на третьому — лімфоми (14%). Від раку в Україні одужує 55% онкохворих дітей, а, наприклад, в США — це 85% дітей.