26 листопада 2019

Останнім часом в мережі Інтернет та у низці груп у соціальних мережах почала активно розповсюджуватися інформація в бік брендів «Яготинське» та «Пирятин», яка має звинувачувальний характер у спонсоруванні російської агресії. Автори звинувачень акцентують увагу споживачів на тому, що, розміщуючи рекламу на телеканалі ZiK виробники, таким чином, підтримують російську агресію.

ГК «Молочний альянс» має висловити свою позицію щодо цих звинувачень та трансляції рекламних роликів ТМ «Яготинське» та «Пирятин» на телеканалі ZiK:

Хочемо звернути увагу на той факт, що на момент укладання Договору щодо розміщення реклами (на початку року), телеканал ZiK належав іншим власникам, і на каналі працювала команда незалежних журналістів, яка боролась проти російської пропаганди. Все змінилось, коли канал змінив власника.

Враховуючи вищезазначені обставини, ГК «Молочний альянс» з 22 листопада виключила канал ZiK зі спліту в рекламних кампаніях брендів портфелю, і, наразі цей канал не буде входити до канального спліту при розміщенні рекламних кампаній брендів групи компаній в майбутньому.

Хочемо зазначити: ГК «Молочний альянс» — українська компанія, яка вітає здоровий патріотизм і в ніякому разі не підтримує і не має на меті підтримувати російську пропаганду. Від початку російської агресії, ГК «Молочний альянс» підтримує українських військових, яким регулярно передає в зону бойових дій молоко і молочну продукцію, підтримує фінансово волонтерів, які опікуються військовими та родинами учасників ООС.

Звертаємо вашу увагу й на те, що ті, хто закликає до бойкоту та підтримує блокування купівлі продуктів українського виробника, тим самим зменшує шанси для розвитку економіки нашої країни. Адже, відмова від продукції українського виробника, сприяє ще більш інтенсивнішому захопленню полиць наших магазинів іноземною продукцією.