12 лютого 2020

Шановні споживачі!

Навесні заводи ГК «Молочний альянс» знову запрошують вас на екскурсії. Під час відвідання наших підприємств, ви матимете можливість дізнатися про особливості виробництва продукції, яка випускається під торговими марками «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Пирятин», «Славія», «Хопси», «Златокрай», «Молочний альянс».

Для того, щоб записатись на екскурсію, вам необхідно попередньо зареєструватись, направивши листа на пошту [email protected] наступну інформацію:

  1. Назву підприємства, яке б ви хотіли відвідати
  2. Дату та місяць поїздки (оберіть із запланованих та вільних в таблиці)
  3. ПІБ, рік народження (того, хто планує відвідати підприємство)
  4. Контактний номер телефону
  5. Електронну адресу

У відповідь на лист вам надійде підтвердження про реєстрацію, а напередодні екскурсії з вами зв’яжеться наш менеджер, який проінформує про місце та час збору групи.

Графік екскурсій
Підприємство Графік планових екскурсій Аудиторія
ТДВ «Яготинський маслозавод» Березень — 21.03 — групу сформовано
Квітень — 04.04 — групу сформовано
Вересень — 05.09 (субота)
                      12.09 — групу сформовано
Листопад — 14.11 — групу сформовано
Дорослі
Діти 14+
Філія ТДВ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей» Квітень — 03.04 — групу сформовано
Жовтень — 10.10 — групу сформовано
Листопад — 11.11 — групу сформовано
                      21.11 — групу сформовано
Дорослі, студенти;
дорослі з дітьми 9+;
діти 14+
ТОВ «Пирятинський сирзавод» Березень — 14.03 — групу сформовано
Квітень — 29.04 — групу сформовано
Вересень — 18.09 — групу сформовано
Жовтень — 24.10 — групу сформовано
Листопад — 7.11 (субота)
Дорослі
Діти 14+
ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат» Березень — 28.03 — групу сформовано
Вересень — 19.09 — групу сформовано
Жовтень — 24.10 (субота)
Листопад — 7.11 (субота)
Дорослі
Діти 14+

Увага! Варто враховувати:

  1. У разі надання споживачем неповної інформації для реєстрації, запис на екскурсію не відбувається.
  2. Кількість екскурсантів в групах обмежена.
  3. Якщо Ви не отримали листа-підтвердження про запис на екскурсію, реєстрація не вважається підтвердженою.
  4. У разі запису на повторне відвідування підприємства, перевага надаватиметься тим споживачам, які реєструються вперше.