3 травня 2021

Автори серії роликів поділилися маршрутом від серця споживача до продукції добре відомого в Україні бренду.

Нові рекламні ролики для ТМ «Яготинське» наслідують загальну концепцію бренду «Саме те, що ти шукав» і додають до неї орієнтири смачного та здорового життя:
— Шукаєш, чим смачно і корисно перекусити? — Навігатор прокладе маршрут до місцезнаходження нових йогуртів з оригінальними наповнювачами та пробіотиками.
— А може ти не знаєш чим здивувати свою дівчину? — Тоді — мерщій до полиці зі смачними сирковими та вишуканими тришаровими десертами!

«Нам важливо було показати нашим споживачам, що ми знаємо той маршрут, яким потрібно йти, щоб знайти смачний, корисний і оригінальний молочний продукт. І, таким чином, полегшити їм життя і зекономити час. Бо, дійсно, якщо знаходиш свій улюблений йогурт або її улюблений десерт,- ти дійсно знаходиш те, що шукав», — говорить маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Василь Юшин.

Команда рекламного агентства AdShot Creative, яка працювала над новими рекламними роликами для бренду «Яготинське», для кожного виду продукції обрала свій інсайт та героїв. Всі вони несподівано отримують вказівки навігатора та протягом ролику рухаються за маршрутом до продукту призначення.

Нагадаємо, наприкінці 2020 року ТМ «Яготинське» вивела на український ринок широку лінійку питних йогуртів з пробіотиками LGG та ВВ-12 з жирністю 1,5%, густі йогурти в стаканах, сиркові десерти і тришарові десерти зі злаками.

В питних йогуртах технологи компанії поєднали йогурт, пробіотик та натуральні наповнювачі. Фрукти, ягоди і злаки підібрані так, щоб кожен споживач зміг вподобати для себе улюблений смак і насолоджуватись ним.

Густі йогурти в стаканах виготовляються шляхом ультрафільтрації, що додає йогуртам більш щільну консистенцію. А неперевершеного смаку продукту додають справжні фрукти та ягоди. Смаки наповнювачів в йогуртах — як класичні — чорниця, полуниця, манго, так є і цікаві поєднання, такі, як персик-маракуйя та вишня-ревінь.

Класичні сиркові десерти від ТМ «Яготинське» мають широкий вибір різноманітних натуральних наповнювачів: «персик», «чорниця», «полуниця», «мигдаль», «фісташкове морозиво», «ананас-диня», «шоколад-фундук». В їх основі — кисломолочний сир, заквашувальна культура та шматочки справжніх натуральних фруктів.

Тришарові сиркові десерти зі злаками — унікальна позиція в асортиментному портфелі бренду «Яготинське». Вони складаються із трьох шарів: мюслі, у складі яких — суміш із 5 злаків (пластівців із пшениці, ячменю, жита, вівса, спельти, крупи вівсяної) та горіхів (мигдалю та фундуку), найніжніший кисломолочний сир та заливка, до складу якої входять натуральні фрукти. Десерти мають ніжну текстуру та вишуканий смак. Ці смаколики стануть у нагоді у якості корисного сніданку або повноцінного перекусу.