ТМ «Яготинське» в новому ролику прорекламує безлактозні кисломолочні продукти
20 вересня 2021
З 20 вересня в ротацію українських телеканалів виходить новий рекламний ролик від бренду «Яготинське». Це третє відео із серії «Навігатор». Як і два попередні, ролик наслідує загальну концепцію бренду «Саме те, що ти шукав» і додає до неї орієнтири смачного та здорового життя.
Якщо в перших двох роликах герої шукали і будували маршрут до питних йогуртів з пробіотиками та до сиркових десертів ТМ «Яготинське», то в третьому ролику увага сконцентрована на прокладання маршруту до полиці в магазині з безлактозною молочною продукцією для дорослих і дітей.
В портфелі бренду «Яготинське» на сьогоднішній день налічується два кисломолочні безлактозні напої — кефір і йогурт, а в безлактозній лінійці ТМ «Яготинське для дітей» — йогурт, кефір, молоко та кисломолочний сир. Калорійність цих продуктів не відрізняється від їх аналогів з лактозою. Безлактозні продукти ТМ «Яготинське» та ТМ «Яготинське для дітей» мають приємний, ледь солодкий присмак і зберігають всю користь класичних кисломолочних напоїв.
Нагадаємо, перші два рекламні ролики від ТМ «Яготинське» із серії «Навігатор» з’явились в ротації українських телеканалів у травні 2021 року. Автори цих відео поділилися маршрутом від серця споживача до продукту улюбленого молочного бренду.