1 жовтня 2019

Відомий український молочний бренд — ТМ «Яготинське» — разом з Благодійним фондом «Таблеточки» розпочинають спільну акцію, направлену на допомогу онкохворим дітям. З 1 жовтня кожен покупець молока «Велике» ТМ «Яготинське» 2,6% жиру, автоматично приєднається до цієї благодійної акції. Так, з кожної проданої упаковки молока «Велике» 10 копійок буде спрямовано на рахунок БФ «Таблеточки». Зібрані кошти підуть на закупівлю життєво важливих медикаментів для дітей, які перебувають на лікуванні в Київському обласному онкологічному диспансері.

«Проблема дитячої онкології є надто болючою на сьогоднішній день в Україні. І ми, як соціально відповідальна компанія, хотіли б знову запросити наших споживачів та об’єднатися разом з нами навколо цієї проблеми. Для цього вам потрібно лише купувати молоко „Велике“ 2,6% в період дії акції. Для зручності упізнавання, акційна упаковка у жовтні, листопаді та грудні змінить свій дизайн. Ми дуже сподіваємось на підтримку наших небайдужих споживачів», — зазначила маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Наталя Шадріна.

Акція триватиме три місяці: з 1 жовтня до 31 грудня 2019 року по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей та анексованого Криму.

Нагадаємо, впродовж трьох місяців 2018 року ТМ «Яготинське» та БФ «Таблеточки» проводили аналогічну спільну благодійну акцію направлену на допомогу онкохворим дітям. У підсумку, було зібрано 138 тисяч гривень, які волонтери благодійного фонду направили на придбання медичних препаратів діточкам, які знаходились на лікуванні в онкоцентрах Київської, Миколаївської, Полтавської та Черкаської областей.

Довідка: На сьогоднішній день на обліку в лікарнях України нараховується близько 6000 дітей з онкологічним статусом. Нових випадків дитячих онкозахворювань щорічно виявляється близько 1000. Найпоширенішим діагнозом серед злоякісних новоутворень у дітей є лейкоз або рак крові (28% усіх злоякісних пухлин у дітей), на 2 місці — пухлини головного мозку (17%), на третьому — лімфоми (14%).