15 листопада 2018

«Яготинське — саме те, що ти шукав» — під таким гаслом в телевізійній та інтернет-мережі вийшли чотири ролики бренду «Яготинське» в рамках рекламної кампанії 2018-2019 рр. Метою нової рекламної кампанії є нарощування рівня знань про унікальні асортиментні позиції, які випускаються під торговою маркою «Яготинське»: Айран, Геролакт, Закваска PRO та йогурт «Турецький».

«ТМ «Яготинське» є новатором молочної галузі України. Починаючи з відкриття категорії Заквасок, бренд «Яготинське» продовжує збільшувати асортимент унікальних продуктів. Саме для цих унікальних продуктів була було розроблено комунікаційну платформу торгової марки: «Шукаєш корисне — шукай Яготинське. Яготинське — саме те, що ти шукав», — підкреслила маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Наталія Шадріна.

Над виробництвом нових особливих роликів працювала команда UTC Film Production. Кожен ролик — нова історія і новий пошук головного героя відео.

«Це дуже життєва ситуація. Адже кожен з нас, ставлячи в пошуковику питання, часто отримував досить дивні відповіді — іноді кумедні, а іноді — парадоксальні. А новий запит, взагалі, заплутував і вас, і пошуковик. Але добре те, що добре закінчується — і так само, як і мільйони українців, герої ролика звичайно ж знаходять те, що шукали! Тож, якщо ви будете щось шукати в пошуковику і раптом не знайдете відповіді — йдіть до найближчого супермаркету. Можливо, на полиці „Яготинського“ вже є відповідь на ваше запитання!», — зазначають режисери роликів — Володимир та Олександр Веселови.

Під час зйомок креативна група відмовилась від стандартних візуальних кліше. Тому нові ролики були відзняті одним кадром і статичною камерою. А щоб глядачу було цікаво дивитися на один і той самий кадр упродовж цілого ролику — автори відеороботи наситили його величезною кількістю кумедних эпізодів, які стали результатами пошуку.