ТМ «Яготинське» допомагає дитячим будинкам оновлювати бібліотеки
2 березня 2020
Відомий український молочний бренд «Яготинське» в рамках соціальної акції «Годівниця — птахам помічниця» реалізував програму із оновлення книжками бібліотечних фондів дитячих будинків. Акція проводилась з 28 січня по 28 лютого 2020 року. В ній взяли участь 30 дитячих будинків із 7 областей України: Київської, Сумської, Чернігівської, Черкаської, Вінницької, Кіровоградської та Дніпропетровської.
«Мета нашої акції мала дві складові.
В рамках соціальної акції кожен дитячий будинок отримав творчий набір для створення годівничок. Зроблену власноруч годівницю діти розміщували в паркових зонах своїх населених пунктів. Таким чином, навколо соціальної акції торговій марці «Яготинське» вдалось об’єднати 1500 діточок із різних куточків нашої країни, а 30 дитячих будинків отримали новенькі книжки, які були підібрані залежно від вікової категорії дітей.
«Всіх дітей, які брали участь в нашій акції, умовно було поділено на 3 категорії: 3–5 років, 6–10 років та 11–18 років. Наше завдання полягало в тому, щоб під час комплектації набору книг для кожного дитячого будинку була підібрана максимальна кількість різних книг, забезпечуючи, таким чином, дитячий будинок бібліотекою на різний смак та вік дітей», — відзначила Наталя Шадріна.
Нагадаємо, вже другий рік поспіль упаковка молока «Велике» ТМ «Яготинське» 2,6% в зимовий період змінює дизайн, який допомагає споживачам швидко сконструювати за допомогою вже нанесених розміток годівниці для птахів. Зміна упаковки проходить в рамках соціального проекту «Годівниця — птахам помічниця!», який направлений на те, щоб споживачі допомогли пташкам пережити зиму.
ТМ «Яготинське» вдячна партнерам соціального проекту «Годівниця — птахам помічниця!»: виробнику упаковки молока «Велике» Яготинське» 2,6% жиру — компанії Елопак, а також видавництву «Зірка» за підбір цікавої літератури, відповідно до вікової категорії дітей, які брали участь у проекті.