15 березня 2021

Відомий сирний бренд «Пирятин» запустив нову рекламну кампанію, в якій розповідає фанатам сиру про один із унікальних сирів в своєму продуктовому портфелі. А саме, про твердий сир «Король сирів». Цей сир настільки смачний, що вирішено було не розповісти про його якість, а заспівати.

«Формат ролику, як і в попередніх рекламних кампаніях, ми обрали нестандартний, не схожий на традиційний для сирної категорії. Ми настільки фанатіємо від сиру ТМ „Пирятин“, що готові освідчуватися йому в коханні, співаючі пісні. Адже Пирятин — це любов», — розповідає маркетинг директор ГК «Молочний альянс» Василь Юшин.

Для виробництва роликів творча команда «UTC FILM» зібрала справжню музичну групу, яка написала з десяток різноманітних пісень. Окрім того, креативниками було розроблено декілька найцікавіших варіантів щодо зйомки самого продукту.

«Ми використовували низку абсолютно нових пристроїв, які ми виготовили спеціально для цих роликів, вони нам дозволили влітати прямо всередину шматочку сиру, облітати ідеальний бутерброд, з нашим ідеальним сиром, або навіть змусити всі інгредієнти левітувати — та й це все ми зробили не за допомогою комп’ютерної анімації, а зняли прямо на знімальному майданчику, адже бренд хоче бути максимально щирим у своєму діалозі зі своїми споживачами. Більше того, в цьому ролику принципово не використовувалися, прийоми імітації їжі за допомогою клею, гуми та інших ненатуральних інгредієнтів, які полюбляють рекламні фуд-стилісти. В нашому ролику — тільки натуральний справжній сир ТМ „Пирятин“. Всі бутерброди на зйомці можна було з’їсти, що ми із задоволенням і зробили», — каже режисер роликів Володимир Веселов.

Нагадаємо, продуктовий портфель бренду «Пирятин» представлений широкою лінійкою твердих сирів — від класичних «Голандського», «Російського» та «Пошехонського» до сучасних унікальних «Парменталя», «Древнєкиївського» та однойменного бренду «Пирятин». Тверді сири представлені у ваговій формі та у трьох видах фасувань: флоу-пак 160 грамів і 220 грамів та нарізаний скибочками 150 грамів.