27 березня 2020

Майже 165 тисяч гривень. Такий результат благодійного проекту відомого в Україні молочного бренду «Яготинське». Акція за участю молока «Велике» 2,6% жиру тривала 3 місяці — з 1 жовтня до 31 грудня 2019 року.

«Ми вдячні кожному нашому споживачеві, який в період дії акції купував молоко „Велике“ ТМ „Яготинське“, щоб підтримати разом з нами діточок, які впевнено борються із тяжкою хворобою. Зараз, коли весь світ зіштовхнувся із ще однією небезпечною загрозою, така категорія дітей стає ще більш вразливою. І ми раді, що спільними зусиллями бренду, споживачів і благодійників, сьогодні маємо змогу допомогти онкохворим дітям», — підкреслила маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Наталія Шадріна.

Акція «Більше, ніж молоко» проходила на всій території України, окрім тимчасово окупованих територій Донецької і Луганської областей, а також анексованого Криму. З кожної проданої в період акції упаковки молока «Велике», 10 копійок перераховувались на рахунок БФ «Таблеточки». Зібрана сума, а саме 164 289 грн. були направлені на придбання життєво важливих ліків та медичних витратних матеріалів для підопічних БФ «Таблеточки», які проходять лікування у відділенні дитячої онкогематології Київського обласного онкологічного диспансеру.

«Ми дуже пишаємося проектом „Великого“ молока, в якому компанія залучає своїх клієнтів до регулярної допомоги, демонструючи, наскільки це просто й важливо. Чим більше людей долучаться до регулярної допомоги, тим швидше благодійність в Україні стане невід’ємною частиною життя» — зазначила директорка Фонду зі стратегічних партнерств Світлана Пугач.

Нагадаємо, це вже другий спільний благодійний проект ТМ «Яготинське» і БФ «Таблеточки». В 2018 році в результаті благодійної акції вдалось зібрати 138 тисяч гривень, які були направлені на придбання медичних препаратів і ліків діточкам, які проходили лікування в онкоцентрах Київської, Миколаївської, Черкаської та Полтавської областей.