14 грудня 2017

Новий дитячий бренд на українському ринку: «Хопси» відкривають світ для дітей від 3-х років

Виробники ТМ «Яготинське для дітей» випустили на український ринок нову лінійку молочних продуктів для дітей від 3-х років. Під ТМ «Хопси» випускатимуться: питні йогурти з наповнювачами «полуниця», «персик» та «банан», а також ніжні сиркові десерти з наповнювачами «ваніль» та «полуниця».

«Хопси навчають дитину корисним звичкам та вірним цінностям. Продукція ТМ «Хопси» виробляється на двох підприємствах холдингу «Молочний альянс» — заводі дитячого харчування «Яготинське для дітей» та на ПАТ «Яготинський маслозавод», — розповіла маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Наталя Шадріна.

Історія героїв нового дитячого молочного бренду — казкова. Хопси — це веселі та невгамовні істоти, які мешкають в одному незвичайному дереві, посеред звичайного парку. Одного разу один хопс умовив своїх друзів на те, щоб відправитися досліджувати «далекі землі», що знаходяться за межами парку. Саме так і почалися пригоди хопсів, з яких вони дізнались багато нового та цікавого про навколишній світ. А усіма цікавинками хопси охоче діляться з тими, хто так само має жагу до знань та пізнання світу — дітлахами.

«Йогурти та сиркові десерти від ТМ „Хопси“ виготовлені з молока екстра класу, отриманого від сертифікованих фермерських господарств. Нові продукти вміщують в собі лише натуральні фруктові наповнювачі, без штучних барвників та домішок», — підкреслила головний технолог ГК «Молочний альянс» Ольга Степаненко.

Купуючи дитині молочну продукцію ТМ «Хопси», ви миттєво отримуєте гарантований подарунок: кожна одиниця буде мати подарунок-історію: комікси, енциклопедію або вкладиш. Питні йогурти ТМ «Хопси» випускатимуться в ПЕТ-пляшці обсягом 200 г., ложкові йогурти — в стаканчику обсягом 115 г., сиркові десерти — в стаканчику обсягом 150 г.