18 квітня 2014

Масло ТМ «Яготинське», що є еталоном бездоганної якості вершкового масла уже понад півстоліття, відтепер випускається у новій упаковці. Новий дизайн упаковки масла витримано в стилі всієї продукції ТМ «Яготинське». Разом із традиційною коровою — символом бренду — на захисній фользі зображено хвилю забарвлену в прості кольори — червоний, синій, зелений, бежевий, що мають на меті підкреслити натуральність та корисність продукту.

Яготинський маслозавод випускає вершкове масло найвищої якості з 1956 року. Бездоганну репутацію, любов і довіру споживачів цей молочний продукт завоював ще за радянських часів. Тоді яготинське масло складно було купити навіть в Києві, оскільки левова частина продукції транспортувалася до Москви, поставлялася в різноманітні санаторії та державні установи найвищого рівня. Пізніше, з метою захисту споживачів від підробок, які все частіше потрапляли до торгових мереж, на заводі було встановлено унікальне обладнання з упаковки масла, яке загортало продукт таким чином, що пакувальний шов знаходився з боку. Так славнозвісне яготинське масло набуло свою неповторну форму, яку зберегло до сьогодні.

Висококваліфіковані майстри молочної справи, що працюють на Яготинському маслозаводі, досі виготовляють масло за традиційними рецептами виключно з натурального коров’ячого молока найвищої якості без додавання рослинних жирів, антибіотиків, консервантів та штучних бавників.