29 серпня 2019

Впродовж майже двох місяців прихильники ТМ «Хопси», купуючи улюблені продукти бренду в магазинах торгової мережі «Сільпо», отримуватимуть подвійну порцію подарунків.

По-перше, придбавши йогурти або сиркові десерти, споживачі отримають безліч нових історій та цікавих фактів від улюблених героїв, а у разі покупки молочних коктейлів — нові можливості в загадковому світі надзвичайних істот в рамках мобільного додатку «ХопсиAR».

По-друге, до сюрпризів від «Хопсів», покупцю подарують від «Сільпо» акційну картку, за допомогою якої можна буде скористатися можливостями мобільного додатку «Льорки».

Акція «Льорки» проводитиметься в усіх магазинах мережі «Сільпо» в період з 29 серпня по 23 жовтня поточного року. А знайти продукцію ТМ «Хопси» впродовж дії акції на полицях «Сільпо» буде дуже просто: у молочному відділі будуть розташовані брендовані стоппери, на які і треба орієнтуватись покупцям.

Нагадаємо, під ТМ «Хопси» на сьогоднішній день випускаються питні йогурти у пляшечках масою 200 грамів з наповнювачами «банан», «полуниця», «персик»; ложкові йогурти в стаканчику масою 115 грамів з наповнювачами «банан», «полуниця», «персик»; сиркові десерти в стаканчику масою 150 грамів з наповнювачами «ваніль» та «полуниця», а також молочні коктейлі в упаковці Тетра-пак масою 200 грамів зі смаками «шоколад», «полуниця», «пломбір».