20 липня 2022

Головною героїнею упаковки стала «сирна» корова.

Добре знана в Україні торгова марка «Пирятин» змінює дизайн своєї упаковки. Такий крок у розвитку обумовлено сучасними реаліями світу, де бренду дуже важливо бути для споживачів зрозумілим та корисним.

Сир «Пирятин» — це традиційний натуральний продукт, створений в екологічно чистому регіоні для тих, хто піклується про своє здоров’я та цінує смак та якість сиру

Зміст нового образу полягає у тому, щоб показати споживачу, що «Пирятин» — найкращий український сир, який має свої традиції, натуральність і особливий смак.

Головна героїня нової упаковки — «сирна» корова. Вона активна, допитлива, грайлива, романтична, але непередбачувана. Логотип — лаконічний, «сирний», читабельний. Слід відзначити, що для різних категорій сиру використовуватимуться різні пози корови відповідно до її характеру та манери поведінки. А основними кольорами в новому дизайні стали теплий жовтий і насичений синій.

Першими в новому дизайні виходять 5 позицій плавлених сирів в брикеті вагою 70 грамів: «Український», «Голландський», «Вершковий», «З грибами», «Дружба». Дизайн інших позицій сирів ТМ «Пирятин» буде оновлено восени поточного року.

Нагадаємо, продуктовий портфель бренду «Пирятин» представлений широкою лінійкою плавлених, а також твердих сирів — від класичних «Українського» і «Голландського» до сучасних «Парменталя», «Древньокиївського» та «Короля сирів».