19 лютого 2025

Бренди «Молочного альянсу» змінили форму паковання своїх популярних продуктів для зручності споживачів та кращого зберігання.

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та високу продуктивність розливу – вона дозволяє використати весь продукт, що є в упаковці, майже без залишків. Крім того, Tetra Gemina повністю придатна для вторинної переробки. Це інноваційна розробка світового лідера з харчового паковання – компанії Tetra Pak, яка є партнером групи компаній «Молочний альянс».

«Рівень очікувань споживачів постійно підвищується, і щоразу вони шукають щось нове. Це стосується не лише смаків, але й зовнішнього вигляду упаковки та її функціональності. Ми постійно стежимо за інноваціями і пропонуємо нашим споживачам справді унікальну, а головне – зручнішу упаковку», – зазначила Інна Іванова, директор зі стратегічного розвитку групи компаній «Молочний альянс».

Нове паковання має хороші бар'єрні властивості, що дозволяє тривалий час зберігати свіжість молока й вершків без використання консервантів та без холодильника.

Лінію з виробництва продукції в сучасній упаковці запустили на заводі дитячого харчування «Яготинське для дітей». Інвестиції у проєкт склали понад 210 мільйонів гривень.

Продукція в новому пакованні вже на полицях магазинів. Зокрема в ньому завод випускає продукцію ТМ «Яготинське»:

  • ультрапастеризоване  молоко з жирністю 2,6% та 3,2% (950 г)
  • ультрапастеризовані вершки з жирністю 10% і 15% (500 г)

та продукцію ТМ «Яготинське для дітей»:

  • ультрапастеризоване вітамінізоване молоко 2,5% і 3,2% (500 г, 950 г)
  • безлактозне ультрапастеризоване молоко жирністю 2,5% та 3,2% (950 г).