«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів
19 лютого 2025
Бренди «Молочного альянсу» змінили форму паковання своїх популярних продуктів для зручності споживачів та кращого зберігання.
Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та високу продуктивність розливу – вона дозволяє використати весь продукт, що є в упаковці, майже без залишків. Крім того, Tetra Gemina повністю придатна для вторинної переробки. Це інноваційна розробка світового лідера з харчового паковання – компанії Tetra Pak, яка є партнером групи компаній «Молочний альянс».
«Рівень очікувань споживачів постійно підвищується, і щоразу вони шукають щось нове. Це стосується не лише смаків, але й зовнішнього вигляду упаковки та її функціональності. Ми постійно стежимо за інноваціями і пропонуємо нашим споживачам справді унікальну, а головне – зручнішу упаковку», – зазначила Інна Іванова, директор зі стратегічного розвитку групи компаній «Молочний альянс».
Нове паковання має хороші бар'єрні властивості, що дозволяє тривалий час зберігати свіжість молока й вершків без використання консервантів та без холодильника.
Лінію з виробництва продукції в сучасній упаковці запустили на заводі дитячого харчування «Яготинське для дітей». Інвестиції у проєкт склали понад 210 мільйонів гривень.
Продукція в новому пакованні вже на полицях магазинів. Зокрема в ньому завод випускає продукцію ТМ «Яготинське»:
- ультрапастеризоване молоко з жирністю 2,6% та 3,2% (950 г)
- ультрапастеризовані вершки з жирністю 10% і 15% (500 г)
та продукцію ТМ «Яготинське для дітей»: