8 липня 2020

А Ви знаєте, шо буде якщо не доїсти сир? Ні? Тоді мерщій дивитись новий рекламний ролик від відомого українського сирного бренду.
Адже в серії своїх нових рекламних роликів «Пирятин» задався саме цим питанням і дав на нього відповідь. Ідея відео гармонійно вписалась в глобальну платформу «фанатів сиру» і, у той же час, доповнила її та показала глядачам з іншого, незвичного боку: через призму гумору та іронії.

«Сміливу заяву про те, якщо не до кінця з’їсти сир „Пирятин“, то наслідки можуть бути непередбачуваними і щоб це було цікаво і смішно, креативники використали принцип „доміно“, який проходить червоною стрічкою в сюжетах. Адже, тільки на справжнього фаната сир може „образитися“, і лише справжній фанат в обличчі бренду може розповісти таку історію. Звичайно, для такої масштабної ідеї, для повноцінного розкриття її потенціалу, один ролик — це замало. Саме тому й було розроблена ціла серія, яка дає поштовх до народження сценаріїв нових „серій“», — зазначила маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Наталія Шадріна.

Авторами нового рекламного продукту стала агенція »BRIX Creative Production». Креативна команда в рамках прийнятої глобальної комунікаційної платформи бренду знайшла нові інсайти і розробила ідею, яка б була легкою і яскравою, але і доволі претензійною у розповіді про фанатичну любов до сиру.

«Не менш цікавим виявився процес підготовки до зйомок і, власне, зйомки. Так, це були перші дні жорстких норм карантину. Транспорт вже не ходив, перші заборони на збори більше 10 людей. Тож із багатьма питаннями ми зіштовхнулись вперше, як учасники продакшн ринку. Але…ми довели, що все-таки можна забезпечити команду усіма необхідними засобами особистої безпеки, навіть коли за один день були зпустошені усі аптеки і навіть склади; можна вибудувати процес так, щоб на майданчику було не більше 10 людей одночасно; стилісту реально підготуватись із зачиненими магазинами (не питайте як, бо це диво); можна забезпечувати безпечний процес на майданчику для акторів», — розповідає креативний директор Володимир Журавкін.

Нагадаємо, що в продуктовому портфелі бренду «Пирятин» є широка лінійка плавлених сирів — від класичних «Янтаря» і «Дружби» до сучасних «З паприкою», «З грибами» та «З баварською гірчицею». Плавлені сири представлені в різних пакуваннях: у фользі, стаканчику, плівці та парафіні.