«Молочний альянс» продовжив благодійну програму для вихованців дитячих будинків від ТМ «Яготинське для дітей»
28 квітня 2016
Група компаній «Молочний альянс», до якої входить філія ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей», у 2016 році продовжила реалізацію програми соціальної відповідальності. У рамках благодійного проекту вихованці п’яти дитячих будинків Київської та Житомирської областей вже отримали першу партію якісної молочної продукції від ТМ «Яготинське для дітей».
254 вихованця із Центру
«Соціальна відповідальність у ГК „Молочний альянс“ є одним із пріоритетних напрямків, тому група компаній займається благодійністю вже кілька років поспіль. Це як довготривалі проекти, так і одиночні, які ми реалізовуємо щомісяця. Це допомога закладам у придбанні обладнання, виділення коштів на лікування, тощо. Проте, ми розуміємо, що щастя дитини вимірюється не лише матеріальними благами, але й духовними. Тому в цьому році „Молочний альянс“ розширив зону програми благодійності. Ми вирішили не тільки дати дітям якісні молочні продукти, але й спробувати розширити їх світосприйняття», — розповів Голова наглядової ради Групи компаній «Молочний альянс» Сергій Вовченко.
Філософія бренду «Яготинське для дітей» — це не лише якісне молочне харчування, але й насамперед всебічний розвиток дитини, виявлення та підтримка її талантів. Саме тому представники ГК «Молочний альянс» разом зі смачною молочною продукцією привезли до Кмитівської