«Молочний альянс» представив українську молочну продукцію на міжнародній виставці Gulfood 2025
24 лютого 2025
На міжнародній виставці Gulfood 2025 у Дубаї Група компаній «Молочний альянс» презентувала широкий асортимент молочної продукції брендів «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Пирятин», «Славія».
Представники компанії провели низку B2B-зустрічей з імпортерами й дистриб’юторами з різних країн, організовували дегустації, презентували відвідувачам напівтверді та м’які сири, вершкове масло, молоко довготривалого зберігання, вершки, молочні коктейлі й каші та сухі молочні продукти. Особливу увагу приділяли продукції, що не потребує спеціальних умов зберігання та транспортування, що робить її привабливою для експортних ринків.
«Участь у Gulfood 2025 — це важлива можливість представити якісну українську молочну продукцію світовій аудиторії. Ми бачимо значний потенціал для розвитку експорту в країни Близького Сходу та Азії, де цінують високоякісні молочні продукти», — зазначила Вікторія Предборська, комерційний директор Групи компаній «Молочний альянс».
«Молочний альянс» уже має успішний досвід експорту своєї продукції у понад 20 країн світу та планує розширювати географію поставок. Gulfood є тим майданчиком, який дозволяє розвивати нові міжнародні партнерські відносини.
Цього року виставка тривала з 17 до 21 лютого, свою продукцію і послуги на виставці представляли понад 5,5 тисяч виробників зі 129 країн.