5 березня 2025

Група компаній «Молочний альянс», яка об’єднує відомі підприємства з виробництва молочних продуктів, стала партнером одного з найбільших ІТ-хакатонів України — INT20H. Це подія, яка щороку збирає спільноту талановитих ІТ-розробників з усієї країни.  Цьогорічний, 11-й, хакатон відбувся 1-2 березня у Києві.

Підтримка молодих талантів

Участь «Молочного альянсу» у проведенні хакатону є частиною стратегії групи компаній з підтримки сучасних молодіжних ініціатив. «Ми розуміємо важливість технологічного розвитку та прагнемо бути причетними до розвитку талановитої молоді», — зазначають у «Молочному альянсі».

Молочні шейки для розумової активності

У рамках партнерства компанія забезпечила всіх учасників хакатону корисними молочними шейками чотирьох смаків. Ці напої є чудовим помічником під час тривалої розумової активності. Багаті на кальцій та білок напої допомагають підтримувати концентрацію уваги, відновлювати нервову систему та покращувати роботу мозку під час роботи над складними багатогодинними завданнями.

Про хакатон INT20H

INT20H — провідний технологічний хакатон, що проводиться щорічно та об’єднує найкращих ІТ-спеціалістів, студентів та молодих підприємців. Захід спрямований на розвиток інноваційних технологічних рішень у різних галузях. У хакатоні 2025 року взяли участь 135 учасників та учасниць з Києва, Львова, Хмельницького та інших міст. Вони протягом 20 годин працювали над проєктами, які координували експерти від провідних ІТ-компаній України.

Про ТМ «Яготинське»

Лідер українського ринку молочних продуктів. Бренд «Яготинське» представлений у 17 групах молочної продукції. Це якісна молочна продукція, яку виготовляють на трьох сучасних заводах у Київській та Черкаській областях. Усі продукти виготовлені з натурального коров’ячого молока від українських фермерів.