Кефір ТМ «Яготинське» отримав визнання споживачів за результатами проекту «Кефірний світ: споживчий вибір»

1 листопада 2013

31 жовтня 2013 р. на виставці «World Food Ukraine-2013» відбулась урочиста церемонія нагородження кращих торговельних марок кефіру України, обраних за результатами незалежних досліджень в межах проекту «Кефірний світ: споживчий вибір». Кефір ТМ «Яготинське» посів друге місце у трьох номінаціях: «Найкраща торгова марка», «Широта представленого асортименту та смакові уподобання споживачів» та «Пріоритетність вибору торговельних марок кефіру».

Критеріями оцінювання кефірних брендів під час створення рейтингу були цінова доступність продукту, інформованість населення про торгову марку, задоволеність споживачів наявністю товару в місцях продажу, упаковкою та фасуванням, переваги вибору, склад та термін зберігання продукції тощо. В дослідженнях було проведено паралель між тим, як бренди представлено на ринку, та тим, що бажає споживач. На основі порівняння наявних пропозицій та побажань споживачів було сформовано рейтинги, де найвищі позиції отримали ті бренди, які є максимально наближеними до цільової аудиторії.

«Кефірний світ: споживчий вибір» — це пілотна частина загальнодержавного проекту «Свідомий вибір», основною метою якого є забезпечення здоров’я нації шляхом виробництва високоякісної продукції та дотримання правил соціальної відповідальності перед споживачами.

Організаторами проекту є «Українська Рейтингова Агенція» та журнал «FOOD UA. Продукты Украины». Проект здійснюється за підтримки Української асоціації маркетингу, «Центру взаємодії бізнесу та суспільства» та Групи соціального бизнесу «О2».

З результатами рейтингу «Кефірний світ: споживчий вибір» можна ознайомитись на сайті: http://ratingua.com.ua/?p=1776.