Заява ПАТ «Яготинський маслозавод» щодо розповсюдження інформації щодо виявлення антибіотику в молоці ТМ «Яготинське»

14 вересня 2016

Шановні споживачі та партнери!

13.09.2016 року в програмі «Життя без обману», яка виходить на телеканалі 1+1, було заявлено, що ПАТ «Яготинський маслозавод», який є виробником молока ТМ «Яготинське», додає до свого продукту антибіотики та фосфати.

У зв’язку з цим хочемо заявити: По-перше: політика підприємства ПАТ «Яготинський маслозавод» була, є і буде одна: ми виробляємо натуральний продукт із натурального продукту! Нічого шкідливого туди не добавляється. Вся продукція відповідає вимогам українського законодавства стосовно якості і безпечності харчових продуктів. По-друге: ми закуповуємо молоко лише від фермерських господарств, яке проходить декілька експертиз в сучасній лабораторії. По-третє, на нашому підприємстві знаходиться державний ветеринарний лікар, який регулярно проводить експертизу як сировини, так і готової продукції. Окрім того, ПАТ «Яготинський маслозавод» щокварталу відправляє свою продукцію на експертизи до державних акредитованих лабораторій, висновки яких ми маємо в наявності, і це є безапеляційний доказ якості нашої продукції. Копію одного з них ми подаємо і готові надати інші. Ви можете перглянути його за посиланням: https://drive.google.com/open?id=0B_xqYF4y2opKckIwdk1ScHhiV2s

Щодо даних дельватесту, про який було заявлено в програмі Олексія Душки «Життя без обману»: згідно нормативних документів, цей тест є таким, що його результати не можуть враховувати різноманітні причини і не дає конкретних цифр. А це може привести до помилкових результатів тестування. Тобто, результати вищезазначеного тесту апріорі не можуть бути однозначно об’єктивними і, відповідно, подання споживачу інформації про характеристики продукту, грунтуючись на висновках лише такого тесту, може ввести споживача в оману.

Також від себе хочемо зауважити, що інформація, яка була поширена у програмі «Життя без обману» щодо якості продукції ПАТ «Яготинський маслозавод», сприймається нами як навмисно спланована акція для дискредитації ПАТ «Яготинський маслозавод» з боку конкурентів та, відповідно, навмисне приниження ділової репутації добросовісного виробника продуктів харчування.