м. Київ, вул. Лєскова, 9
Відомості про підприємство

Група компаній «Молочний альянс» об’єднує потужні підприємства з виробництва та реалізації основних видів молочної продукції, лідер молочної галузі України.

Історія АТ «Молочний альянс» розпочалася у 2000 році з придбання низки виробничих підприємств, які в 2006 році було офіційно об’єднано в холдингову компанію з установчим капіталом близько 24 млн. грн. та балансом, що на 99,9% складається з довгострокових фінансових інвестицій.

Сьогодні АТ «Молочний альянс» – компанія з централізованою структурою управління фінансами, закупівлями, маркетингом, виробництвом, логістикою та продажами.

До складу Групи входять підприємства з виробництва сирів, цільномолочної та кисломолочної продукції, підприємства зі збору та обробки молока та молочної продукції, а також компанії, які здійснюють реалізацію продукції в Україні та за кордоном.

Продукція випускається під брендами «Пирятинъ», «Славія», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Здорово!», «Златокрай» та «Молочний альянс». Продуктовий портфель компанії збалансований таким чином, щоб забезпечити потреби широкого кола споживачів в різних товарних категоріях молочного ринку і ринку сирів.

Сталий розвиток

Компанія знаходиться в безперервному пошуку нових прогресивних рішень і нових продуктів. Впроваджуються інноваційні технології, за останні сім років освоєно більше 525 млн. грн. капітальних інвестицій, постійно удосконалюються принципи управління бізнесом, зокрема всі найбільші заводи сертифіковані за міжнародними стандартами управління та контролю якості ISO 9000 та ХАССР, що дозволяє підприємствам Групи компаній «Молочний альянс» відповідати сучасним вимогам ринку.
«Молочний альянс» є одним з найбільших виробників жирних сирів в Україні (ринкова частка становить 12,4% станом на І півріччя 2015 року) та посідає друге місце за обсягами виробництва всієї цільномолочної продукції в Україні, маючи в своєму портфелі лише одну загальнонаціональну торгову марку – «Яготинське».

Виробничі показники за 2016 рік
366 944 тон
Обсяг заготівлі молока
23 262 тон
Виробництво сиру
6 664 тон
Виробництво масла вершкового
109 544 тон
Виробництво ЦМП
3 988 908 000 грн.
Загальний товарообіг
485 000 000 грн.
Капітальні інвестиції з 2012 року

Бренди, що змінюють ринок

Слід також відзначити низку брендів, які завоювали особливу любов та довіру споживачів і мають високі економічні показники в своїй товарній категорії. Передусім, це ТМ «Яготинське для дітей», яка за підсумками першого півріччя 2015 року завоювала 40% ринку дитячого молочного харчування України. Це єдиний бренд у своєму сегменті з позитивною динамікою зростання, навіть незважаючи на те, що категорія дитячого молочного харчування загалом переживає негативну динаміку зростання.
Ще одним лідером у своїй категорії є відносно новий продукт ТМ «Яготинське» — «Какао на молоці», який з’явився на полицях магазинів у серпні 2014 року. Вже за місяць новинка завоювала лідерські позиції і утримує їх дотепер, маючи ринкову частку в 27% у категорії «кольорове молоко».
«Молочний альянс» докладає максимум зусиль, щоб радувати своїх споживачів і продовжує розвиватись незважаючи на несприятливу економічну ситуацію.

Філософія компанії

Успішний розвиток компанії протягом усіх років обумовлено чітким дотриманням пріоритетів, визначених на початку діяльності компанії з прицілом на майбутнє:




  • турботою про здоров’я своїх споживачів, а значить, і про здоров’я всієї нації;

  • натуральністю продукції та її високою якістю;

  • постійним оновленням технологічних процесів та обладнання.



Група компаній «Молочний альянс» з оптимізмом і впевненістю дивиться в майбутнє. Досвідчена та згуртована команда менеджерів-однодумців докладає всіх зусиль, щоб компанія залишалася лідером молочної галузі України і постачальником улюбленої молочної продукції в кожну українську родину.

Турбота про довкілля

Пріоритетними для Групи компаній «Молочний альянс» є питання екології та охорони навколишнього середовища. Активна громадянська позиція компанії полягає в небайдужому та дбайливому ставленні до природних ресурсів. Протягом останніх кількох років було зроблено багатомільйонні вкладення в будівництво власних нових очисних споруд на Баштанському сирзаводі та Золотоніському маслоробному комбінаті, реконструкцію існуючих споруд для Пирятинського сирзаводу, а також впровадження нанофільтраційних установок, які виключають потрапляння сироватки в заводські стоки.

Соціальна відповідальність


Компанія активно спонсорує соціальні, оздоровчі, гуманітарні та творчі проекти, допомагає дитячим будинкам і спортивним клубам, виділяючи на це щорічно близько 500 тис. грн. У 2015 році «Молочний Альянс» вперше за свою історію взяв під постійну опіку 5 дитячих будинків та реабілітаційних центрів у Київській та Житомирській областях і щомісяця забезпечує дітлахів якісною молочною продукцією ТМ «Яготинське для дітей».