м. Київ, вул. Лєскова, 9
Відомості про підприємство

Група компаній «Молочний альянс» об’єднує потужні підприємства з виробництва та реалізації основних видів молочної продукції, лідер молочної галузі України.

Історія АТ «Молочний альянс» розпочалася у 2000 році з придбання низки виробничих підприємств, які в 2006 році було офіційно об’єднано в холдингову компанію з установчим капіталом близько 24 млн. грн. та балансом, що на 99,9% складається з довгострокових фінансових інвестицій.

Сьогодні АТ «Молочний альянс» – компанія з централізованою структурою управління фінансами, закупівлями, маркетингом, виробництвом, логістикою та продажами.

До складу Групи входять підприємства з виробництва сирів, цільномолочної та кисломолочної продукції, підприємства зі збору та обробки молока та молочної продукції, а також компанії, які здійснюють реалізацію продукції в Україні та за кордоном.

Продукція випускається під брендами «Пирятин», «Славія», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Златокрай» та «Молочний альянс». Продуктовий портфель компанії збалансований таким чином, щоб забезпечити потреби широкого кола споживачів в різних товарних категоріях молочного ринку і ринку сирів.

Сталий розвиток

Компанія знаходиться в безперервному пошуку нових прогресивних рішень і нових продуктів. Впроваджуються інноваційні технології, постійно удосконалюються принципи управління бізнесом, зокрема всі найбільші заводи сертифіковані за міжнародними стандартами управління та контролю якості ISO 9000 та HACCP, що дозволяє підприємствам Групи компаній «Молочний альянс» відповідати сучасним вимогам ринку.

Виробничі показники за 2023 рік
288 533 тонн
Обсяг заготівлі молока
15 252 тонн
Виробництво сиру
3 295 тонн
Виробництво масла вершкового
51 982 тонн
Виробництво молока
104 250 тонн
Виробництво кисломолочної продукції
11 243 тонн
Виробництво дитячого харчування
7 564 790 000 грн.
Загальний товарообіг

Бренди, що змінюють ринок

Слід відзначити низку брендів, які завоювали особливу любов і довіру споживачів і мають високі економічні показники в своїй товарній категорії. Так, продукція брендів «Яготинське» і «Яготинське для дітей» з року в рік утримує позиції лідера в різних рейтингах і споживчих опитуваннях.



АТ «Молочний альянс» продовжує розвиватися і докладає максимум зусиль, щоб радувати своїх споживачів. У 2015–2017 роках під ТМ «Яготинське» було випущено низку унікальних продуктів: «Айран», «Турецький йогурт», «Какао на молоці», «Геролакт»; під ТМ «Яготинське для дітей» — питний кисломолочний напій «Біфілакт»; у 2017–2018 роках було проведено ребрендинг ТМ «Пирятин». У 2020 році ТМ "Яготинське" випустила на ринок плеяду пляшкових йогуртів з пробіотиками, а також йогурти з натуральними наповнювачами в стаканчиках та серію неймовірно смачних десертів.

Філософія компанії

Успішний розвиток компанії протягом усіх років обумовлено чітким дотриманням пріоритетів, визначених на початку діяльності компанії з прицілом на майбутнє:




  • турботою про здоров’я своїх споживачів, а значить, і про здоров’я всієї нації;

  • натуральністю продукції та її високою якістю;

  • постійним оновленням технологічних процесів та обладнання.



Група компаній «Молочний альянс» з оптимізмом і впевненістю дивиться в майбутнє. Досвідчена та згуртована команда менеджерів-однодумців докладає всіх зусиль, щоб компанія залишалася лідером молочної галузі України і постачальником улюбленої молочної продукції в кожну українську родину.

Турбота про довкілля

Пріоритетними для Групи компаній «Молочний альянс» є питання екології та охорони навколишнього середовища. Активна громадянська позиція компанії полягає в небайдужому та дбайливому ставленні до природних ресурсів. Протягом останніх кількох років було зроблено багатомільйонні вкладення в будівництво власних нових очисних споруд на Баштанському сирзаводі та Золотоніському маслоробному комбінаті, реконструкцію існуючих споруд для Пирятинського сирзаводу, а також впровадження нанофільтраційних установок, які виключають потрапляння сироватки в заводські стоки.

Соціальна відповідальність

Компанія активно спонсорує соціальні, оздоровчі, гуманітарні та творчі проекти, допомагає дитячим будинкам і спортивним клубам, виділяючи на це щорічно близько 1 000 000 грн. У 2015–2016 рр. «Молочний альянс» в рамках опіки над 5 дитячими будинками та реабілітаційними центрами в Київській і Житомирській областях щомісяця надавав їх вихованцям продукцію ТМ «Яготинське для дітей».



У 2017 році ТМ «Яготинське для дітей» разом з мережею магазинів «Фора» стартувала з довгостроковим благодійним проектом «Серце б’ється завдяки…». Гроші, зібрані в рамках даного проекту, спрямовуються на операції діткам з вродженими вадами серця.



А у 2018 році бренд «Яготинське» започаткував співпрацю з БФ «Таблеточки». Щороку гроші, зібрані в рамках благодійного проекту, направляються на закупівлю ліків онкохворим діточкам, які знаходяться на лікуванні в державних обласних онкологічних центрах країни.



Також, щоквартально кожне підприємство холдингу «Молочний альянс» надає перерахування та продукцію на різноманітні благодійні та спонсорські проекти, допомагає воїнам АТО, а також їх сім’ям.

Подяки і нагороди:
  • Вітальний лист Міністерства аграрної політики та продовольства України (2022 рік) [переглянути]