В Інституті продовольчих ресурсів НААН України відбулася презентація функціонального кисломолочного продукту Геролакт для ЗМІ

23 вересня 2014

Презентація для журналістів провідних українських видань новинки від ТМ «Яготинське», унікального функціонального кисломолочного продукту Геролакт, спеціально розробленого для людей середнього та старшого віку, відбулася в Інституті продовольчих ресурсів НААН України, де він і був створений.

В рамках презентації журналісти мали змогу зустрітися з творцями Геролакту — вченими з Інституту геронтології НАМНУ, Інституту мікробіології НАНУ та Інституту продовольчих ресурсів НААНУ, керівництвом Групи компаній «Молочний Альянс» та Яготинського маслозаводу, почути історію створення революційного чудо-напою, який допомагає зберегти молодість, поставити спікерам запитання, а також оцінити смакові якості нового продукту.

Унікальну рецептуру кисломолочного продукту Геролакт на основі спеціально створеної закваски «Стрептосан» було розроблено в 1984 році фахівцями українських інститутів, у тому числі й Інституту геронтології НАМН України. Напій містить бактеріальну культуру, характерну для кишкового біоценозу довгожителів Абхазії. Оригінальну рецептуру знаменитого кисломолочного напою, який повертає молодість і добре самопочуття людям середнього віку, придбала Група компаній «Молочний Альянс», а в життя її втілили майстри молочної справи Яготинського маслозаводу, який входить до складу групи.

«Ми заздалегідь готувались до запуску нового функціонального продукту. — поділився з журналістами Сергій Миколайович Вовченко, Голова Наглядової Ради Групи компаній „Молочний Альянс“. — Нова лінія для виробництва Геролакту була готова ще з початку року. Загалом у цей новий продукт ми наразі інвестували 2 млн. доларів, включаючи витрати на дослідження, просування, обладнання, рекламу та маркетинг. Виробництво Геролакту було запущено 11 серпня цього року. Наразі завод виробляє 2 тонни продукту на добу. Але у планах довести обсяги до 10 тонн на добу або 300 тонн на місяць до кінця 2014 року. У довгостроковій перспективі — збільшення обсягів виробництва до 600 тонн на місяць».

Незважаючи на те, що Геролакт було створено у Києві, майже 20 років він успішно завойовував ринки Європи, а в Україні про нього мало хто знав. Геролакт випускався лише протягом перших кількох років після його створення в дуже обмеженій кількості на експериментальному заводі Інституту продовольчих ресурсів (колишній НДІ молока та м’яса) та продавався тільки в одному магазині в центрі Києва. Цей чудодійний продукт швидко завоював заслужену любов споживачів, але із закриттям підприємства в нашій країні не знайшлося ресурсів та можливостей на розвиток Геролакту. Його формулу і рецептуру було продано до Данії, де після чергових клінічних досліджень продукт отримав друге життя і майже 20 років користувався незмінною популярністю у споживачів.

«Ми, творці Геролакту, дуже раді, що „Молочний Альянс“ відродив цей прекрасний продукт, — прокоментував Микола Петрович Сичевський, директор Інституту продовольчих ресурсів НААН України. — Це великий внесок у забезпечення здоров’я українського суспільства, адже ефективність Геролакту підтверджено довгостроковими клінічними дослідженнями, проведеними в Україні (УРСР) та Данії. Експериментальні групи показали, що вживання 500 г продукту на добу протягом одного місяця позитивно впливає на стан здоров’я та самопочуття людей віком від 35 років. Було встановлено, що Геролакт знижує рівень холестерину в крові на 8–12%, позитивно впливає на основні системи та органи, сприяє активному довголіттю».

Даний продукт у значній мірі забезпечує потребу організму в легкозасвоюваному кальції (в оптимальному співвідношенні з фосфором, білками та лактозою), незамінних амінокислотах і жирних кислотах, вітамінах С і Е. При регулярному вживанні Геролакту нормалізується співвідношення білкових фракцій і рівень глюкози в крові, робота травної і серцево-судинної систем, опорно-рухового апарату. Продукт має яскраво виражену антисклеротичну дію. Вживати його можуть усі члени родини, в тому числі діти.

«З серпня 2014 року Геролакт виробляється на Яготинському маслозаводі, — розповідає Олександр Олександрович Сіренко, Голова правління ПАТ «Яготинський маслозавод». — Секрет цього продукту в його формулі, тому суворе дотримання рецептури дуже важливе для відтворення оригінального Геролакту. Необхідно ретельно стежити за якістю сировини (відбирати лише молоко найвищої якості), заквасок, вкрай важливо суворо дотримуватися всієї технології виробництва. На нашому заводі ми можемо забезпечити всі етапи виробництва і гарантуємо якість справжнього Геролакту від ТМ «Яготинське».

Незважаючи на складний для України час і непередбачувану економічну ситуацію в країні, Група компаній «Молочний Альянс» прагне розвиватися, адже дбати про здоров’я і майбутнє нації зараз важливо, як ніколи. Об’єднавши науку і бізнес, Група компаній «Молочний Альянс» повернула українцям ключ до активного довголіття — революційний функціональний напій Геролакт.