Торгові марки «Яготинське» та «Славія» розширюють асортимент за рахунок сімейної упаковки молока ємністю 1,5 та 2 л

10 червня 2013

Компанія «Молочний альянс» першою на ринку випустила молоко у великій упаковці ємністю 1,5 та 2 л. Цю новинку можна буде побачити у торгових мережах вже з червня 2013 р.

Молоко торгових марок «Яготинське» і «Славія» традиційно має короткий термін зберігання та виробляється виключно з натурального коров’ячого молока без додавання шкідливих для здоров’я речовин. Висока якість молока доповнюється рядом суттєвих переваг нової сімейної упаковки:

  • сімейна упаковка великої ємності допоможе заощадити кошти при кожній покупці;
  • кришка великого діаметра запобігатиме розбризкуванню продукту при наливанні;
  • зручний картонний пакет «пюр-пак» із кришкою, що закручується, дозволяє багаторазово відкривати та закривати продукт з мінімальною втратою його свіжості;
  • додаткова, п’ята, грань пакета дозволяє зручно брати продукт і дає можливість розміщати на ній важливу для споживача інформацію;
  • екологічна картонна упаковка зберігає всі корисні властивості молочного продукту, відповідаючи при цьому найважливішим стандартам збереження й захисту навколишнього середовища.

Продукція торгових марок «Яготинське» та «Славія» традиційно є еталоном смаку та якості. Склянка натурального коров’ячого молока містить чверть добової потреби дорослої людини в кальції, фосфорі, різноманітних жирах, 1/8 частину щоденної потреби в білку, а також такі цінні компоненти, як молочний цукор, вітаміни та мінерали.