6 березня 2014

Торгова марка «Яготинське» не відстає від моди і з приходом весни вбралась у нову сучасну екологічну та зручну упаковку Pure-Pak Diamond Curve. У новому іміджі тепер випускається вся продукція ТМ «Яготинське», яка раніше випускалась в традиційній картонній упаковці Pure-Pak, яку потрібно було розривати, щоб відкрити продукт.

Висока якість молочної продукції ТМ «Яготинське» відтепер доповнюється рядом суттєвих переваг нової упаковки:

  • зручний картонний пакет «пюр-пак» із кришкою, яка закручується, дозволяє багаторазово відкривати та закривати продукт з мінімальною втратою його свіжості;
  • кришка великого діаметра запобігатиме розбризкуванню продукту при наливанні;
  • додаткова, п’ята грань пакета дозволяє зручно брати продукт і дає можливість розміщати на ній важливу для споживача інформацію;
  • екологічна картонна упаковка зберігає всі корисні властивості молочного продукту, відповідаючи при цьому найважливішим стандартам збереження та захисту навколишнього середовища.

Продукція торгової марки «Яготинське» вже понад півстоліття є еталоном смаку та якості. Незважаючи на свою регіональність, бренд «Яготинське» вже давно здобув високу репутацію і шалену популярність по всій території України. Ще одним секретом популярності бренду є любов, з якою висококваліфіковані майстри Яготинського маслозаводу виготовляють молочну продукцію, а також нестримна жага до розвитку, завдяки якій на заводі постійно відбувається модернізація та оновлення технологічного обладнання.