10 жовтня 2014

9 жовтня 2014, в рамках презентації функціонального кисломолочного продукту Геролакт регіональним, загальнонаціональним і галузевим ЗМІ, Група компаній «Молочний Альянс» відкрила завісу таємниці його виробництва. ПАТ «Яготинський маслозавод», підприємство—виробник легендарного напою, відкрило перед журналістами двері своїх цехів і продемонструвало, як виготовляється натуральна і корисна молочна продукція найвищої якості.

Під час прес-туру представники ЗМІ отримали можливість побачити повний виробничий цикл: процес приймання молока, систему контролю якості, бункери для сквашування і дозрівання продукції, розлив і пакування готової продукції, в тому числі Геролакту. Журналісти та гості прес-туру переконалися — виробництво всіх видів молочної продукції ТМ «Яготинське» повністю автоматизоване і виключає можливість безпосередньої участі людини у виробничому процесі, що гарантує високу якість продукції.

Сергій Миколайович Вовченко, Голова Наглядової Ради АТ «Молочний Альянс»: «Група компаній „Молочний Альянс“ постійно розвивається. Ми шукаємо нові прогресивні рішення і продукти для зміцнення здоров’я нації, в тому числі працюємо з архівами. Так було знайдено Геролакт — сенсаційну вітчизняну розробку, засновану на результатах багаторічних досліджень феномену довгожительства і відмінного самопочуття мешканців високогірних районів Абхазії. Новий дієтичний напій став першим в категорії кисломолочних продуктів функціонального призначення. Геролакт виробляється в Україні з 11 серпня цього року. Зараз обсяги виробництва становлять близько 3 тонн на добу, але ми плануємо збільшити даний показник у кілька разів, і до кінця 2014 року вийти на 600 тонн на місяць. Інвестиції в дослідження, просування, обладнання, маркетинг і рекламу склали 2 млн. доларів».

Характерними особливостями Геролакту є: склад бактеріальної композиції, який забезпечується наявністю спеціально створеної закваски «Стрептосан» (2 штами молочнокислих бактерій Streptococcus thermophilus), пробиотика Enterococcus faecium, а також компонентний склад рецептури продукту. Напій містить бактеріальну культуру, характерну для кишкового біоценозу довгожителів Абхазії. На відміну від відомих кисломолочних продуктів, Геролакт містить більше білків, вуглеводів, мінеральних солей, вітамінів С, Е і групи В.

Ольга Петрівна Степаненко, головний технолог АТ «Молочний Альянс»: «Унікальна бактеріальна культура, виділена вченими Інституту мікробіології і вірусології ім. Д. К. Заболотного НАН України, стала основою для розробки закваски і формули продукту. Як показали результати досліджень, саме вона впливає на зниження рівня холестерину в крові на 10–12% і сприяє відновленню нормальної мікрофлори кишечника. Примітно, що Геролакт — єдиний функціональний продукт, корисні властивості якого були клінічно досліджені. Також Геролакт має підвищений вміст білка — 3,5 г на 100 г продукту. В кефірі, наприклад, аналогічний показник становить 2,8 г на 100 г».

Регулярне вживання Геролакту забезпечує нормалізацію рівня глюкози в крові, знижує рівень холестерину, позитивно впливає на основні системи і органи, виводить токсини, зберігає здоров’я і сприяє активному довголіттю. Продукт рекомендовано вживати людям старше 35 років для профілактики різних захворювань. Ефективність геролакту підтверджено довгостроковими клінічними дослідженнями, проведеними в Україні (УРСР) та Данії. Дослідження показали, що вживання 400–500г продукту щодня протягом одного місяця позитивно впливає на стан здоров’я і самопочуття людей у віці від 35 до 89 років.

Майже 20 років напій користувався незмінною популярністю у споживачів і продавався на ринках Європи під ТМ «Gaio». Рік тому оригінальну рецептуру знаменитого кисломолочного напою, який повертає молодість і добре самопочуття людям середнього віку, придбала Група компаній «Молочний Альянс», а в життя її втілили майстри молочної справи Яготинського маслозаводу, який входить до складу Групи. З серпня 2014 новинка випускається на Яготинському маслозаводі.

Олександр Олександрович Сіренко, Голова Правління ПАТ «Яготинський маслозавод»: «Інститут продовольчих ресурсів НААН України допоміг відновити виробництво даного продукту. Завдяки українським вченим формула збереглася і залишилася в Україні. А спільна робота вчених Інституту продовольчих ресурсів НААН України і технологів Яготинського маслозаводу дозволила відтворити революційну формулу і налагодити виробництво напою для всієї України. Ми дуже пишаємося, що Геролакт — багатофункціональний продукт, який сприятиме зміцненню здоров’я української нації. Крім геролакту, 11 серпня цього року ми запустили ще один новий продукт — „Какао на молоці“, виробництво якого досягло рекордної позначки — 180 тонн вже у вересні 2014 року, завоювавши першість на ринку. Геролакт — складніший для розуміння споживачів продукт, ніж Какао, але ми сподіваємося, що незабаром він наздожене Какао за популярністю і обсягами виробництва».

У домашніх умовах приготувати справжній Геролакт неможливо, оскільки для отримання оригінального продукту вкрай важливо точно дотримуватись рецептури і всіх параметрів виробництва, таких як контроль якості сировини, пастеризація і нормалізація молока, особливий температурний режим, збагачення геролакту вітамінами С і Е, а також ячмінно-солодовим екстрактом (джерелом мікро- та макроелементів).