7 грудня 2015

Сир Яготинський

Торгова марка «Яготинське» поступово змінює вбрання своєї продукції, залишаючи на упаковці чисті яскраві кольори та характерну молочну хвилю. Не стали винятком і кисломолочні сири, де кольори розподілились в залежності від жирності продукту. Яскраво червоний колір упаковки тепер відповідає кисломолочному сиру жирністю 9,5%, світло-синій — сиру 5% жирності, а світло-бірюзовий — знежиреному продукту.

Редизайн упаковки позначився на всіх кисломолочних сирах та солодких сирках ТМ «Яготинське» в упаковках «еколін» та Домашньому сирі у пластикових банках і великій сімейній упаковці «дой-пак».

Яскраві та насичені кольори нової упаковки уособлюють чистоту і натуральність продукції бренду «Яготинське». Головним же завданням редизайну є прагнення зробити продукцію простішою, зрозумілішою, помітнішою на полиці.