ГК «Молочний альянс» та ТМ «Яготинське» підтвердили статус лідерів продажів на українському ринку в категорії «Молоко»

15 червня 2017

Група компаній «Молочний альянс» у першому кварталі 2017 року зберігла лідерські позиції за обсягами продажів молока в Україні. Частка «Молочного альянсу» за вищевказаний період склала 18,5% в обсязі та 18,8% у грошовому еквіваленті. Про це свідчать дані експертного аналізу компанії Tetra Pak за 1 квартал 2017 року.

Серед брендів, під якими випускається молоко, ТМ «Яготинське» продовжує лідирувати і нарощувати обороти, як в обсязі, так і в грошовому еквіваленті. Частка в обсязі продажів за перший квартал 2017 року склала 16,8% і 17,2% у грошовому еквіваленті.

Виступаючи в категорії «Кольорове молоко» лише з одним продуктом — «Какао на молоці» — «Молочному альянсу» та ТМ «Яготинське» вдалося впевнено зберегти лідерські позиції в обсягах — з 34,2% відповідно.

«Ці цифри — показник довіри наших споживачів до якості продукції, яку ми випускаємо. Ми вдячні їм за те, що вони залишаються з нами, а ми, в свою чергу, маюємо намір й надалі покращувати якість нашої продукції та розширювати асортимент цікавими та корисними молочними новинками», — зазначив Голова Наглядової ради ГК «Молочний альянс» Сергій Вовченко.

Нагадаємо, продукція ТМ «Яготинське» також зайняла переможні позиції в рейтингу за 2016 рік одразу в 9 категоріях конкурсу торгових марок «Фаворити успіху» в Україні. За результатами незалежного дослідження споживчих переваг, кращими були визначені: закваска, ряжанка, сметана, молоко, кефір, сир, десертний йогурт, сирний десерт і вершкове масло.