18 квітня 2016

Торгова марка «Яготинське» з приходом весни змінила вигляд більшості позицій свого асортименту. Упаковки набули яскравіших та насиченіших кольорів, залишаючи характерну молочну хвилю.

Редизайн торкнувся усієї продукції, яка випускається у плівці, а також кисломолочної продукції в Пюр-паку. Кольори в оновленому дизайні упаковок молочних продуктів ТМ «Яготинське» відтепер характерно відрізняють кожну категорію і жирність продукту. Наприклад, закваска жирністю 2,5% відтепер буде «одягнена» в яскраво-блакитний колір, а знежирена — у білий; упаковка сметани 15% жирності стане небесно-блакитною, а 21% — ярко-червоною.

Яскраві та насичені кольори нової упаковки втілюють чистоту й натуральність продукції бренду «Яготинське». Головним завданням редизайну є прагнення зробити продукцію зрозумілішою для споживача, і, звичайно ж, помітнішою на полиці.