29 січня 2018

Продукція сирного бренду «Пирятин» відтепер випускатиметься в оновленому дизайні. Нове оформлення упаковок продукції, яка випускається під брендом «Пирятин», має яскраві та виражені кольори: синій та бургундський, а логотип є оригінальним перетворенням веселого смайлу.

«Новий логотип та дизайн упаковки ТМ „Пирятин“ був створений у розрізі оновленої стратегії бренду — „Фанат“. Комунікаційна платформа передбачає запровадження сирного культу. Якщо ти дійсно що-небудь любиш, то оточуєш цим себе завжди та скрізь. Ця теза доречно відображає нове позиціонування бренду», — відзначила маркетинг-директор ГК «Молочний альянс» Наталія Шадріна.

Таким чином, оновлений бренд «Пирятин» об’єднує однодумців, збирає до свого кола всіх любителів сиру. Слід зазначити, що якість твердих та плавлених сирів ТМ «Пирятин» залишається незмінно високою, а асортимент продукції постійно розширюється.

Так, наприкінці 2017 року тверді сири «Пирятин», «Король сирів» зі смаком та ароматом пряженого молока«, «Грація», «Парменталь», «Голандський брусковий» та «Російський класичний» від ТМ «Пирятин» виробляються в слайсерному вигляді в упаковці 150 г.