Споживачі ТМ «Яготинське для дітей» разом з брендом рятуватимуть дитячі серця
15 січня 2022
Дитячий молочний бренд «Яготинське для дітей», торгова мережа «Фора» і Український журналістський фонд розпочинають черговий етап благодійної акції «Серце б’ється завдяки…». Проект направлено на допомогу дітям, які мають вади серця.
Благодійна акція триватиме місяць — з 15 січня по 15 лютого 2022 року у всіх магазинах торгової мережі «Фора». В період дії акції з кожної одиниці продукції ТМ «Яготинське для дітей», яка буде продана в магазинах мережі, 1 гривню виробник перерахує на благодійність. В акції бере участь молоко ТМ «Яготинське для дітей» і вся кисломолочна та безлактозна лінійка.
«Зараз дуже багато говорять про коронавірус і про кількість смертей від нього, забуваючи про те, що онкологія і вади серця нікуди не поділися. І від цих хвороб також помирає багато дітей. Ми знову об’єднуємось із „Фора“, Уфондом і нашими споживачами задля доброї справи — порятунку сердечок маленьких українців», — зазначила PR_менеджер ГК «Молочний альянс» Світлана Хіноцька.
Зібрані впродовж дії акції кошти будуть перераховані благодійнику, який закупить обладнання —
Операції будуть проводитися в найкращих спеціалізованих лікарнях України — в Національному інституті
Нагадаємо, ТМ «Яготинське для дітей» разом із мережею «Фора» та Українським журналістським фондом проводять благодійну акцію «Серце б’ється завдяки…» вже п’ятий рік. У 2017–2020 роках на зібрані кошти, за підсумками акцій, було проведено операції на серце 12 маленьким українцям.