15 жовтня 2014

Для донесення до споживачів інформації про унікальні властивості легендарного кисломолочного продукту Геролакт від ТМ «Яготинське», Група компаній «Молочний Альянс» спільно з «UTC FILM PRODUCTION» створила оригінальний телевізійний рекламний ролик, унікальний своєю ідеєю та складністю виконання.

Унікальність ролика про Геролакт у тому, що він хоч і схожий на ляльковий мультфільм, але насправді зроблений за принципом лялькового спектаклю в якому задіяні тисячі дрібних деталей, виготовлені з натурального дерева вручну. Використання дерев’яних об’єктів покликане підкреслити натуральність самого продукту «Геролакт», а зйомка ролика відбувалась в реальному часі, і дії персонажів, які глядач може спостерігати в кадрі — це робота акторів-лялькарів в процесі зйомки. Ролик є невеликою театральною постановкою, що оживає в реальному часі, але знята в кінотехнології. Ось що з цього вийшло:

А тепер запрошуємо Вас зазирнути за лаштунки знімального процесу і подивитися, як оживав барвистий дерев’яний світ: